@16VCalibra wrote:@Corsa_GSi wrote:Mijn idee zou zijn:
Ander onderblok laten reviseren door een ANDER bedrijf dat Niels normaal gebruikt, bijvoorbeeld OMR.
De onderdelen hergebruiken die herbruikbaar zijn uit het huidige blok, wel nieuwe zuigerveren, pakkingen, lagers etc. natuurlijk.
Blok ook laten opbouwen door het andere bedrijf.
Dit zal ongeveer zo'n 2 tot 3000 euro kosten, dan nog de inbouw en afstelling.
Inbouw kan Niels gewoon doen.
Persoonlijk zou ik samen met een mediator (goede vriend, familielid die kalm kan blijven in dit soort zaken) langs Niels gaan of op neutraal terrein afspreken.
Dan spreek je de boel uit en kom je er uit wie wat moet betalen.
Bijvoorbeeld jij betaalt de onderdelen en Niels de rest?
Dit leg je vast in een soort contract / overeenkomst, daarin zet je ook de garantievoorwaarden enzo.
Als de motor is ingebouwd en loopt, dan posten jullie beiden de oplossing en het resultaat.
Wie gaat die 2 3000 euro plus nog het afstellen betalen dan? Ik vind dat ik heb eenmaal heb betaald voor zo een motor en wil er nu geen cent meer aan uitgeven.. Hoop dat jullie mijn standpunt daarin heel goed begrijpen. Voor iedereen die hier met zulke oplossingen komt is het makkelijk praten, maar ik zit er strax uiteindelijk alsnog mee opgescheept als het niet naar mijn zin is. Je zou zelf maar je auto elke keer kwijt moeten zijn omdat er elke keer wat mis mee is, dan word je er ook leip van geloof mij nouw maar, helemaal na zo een investering.
Ik werk zelf in een garage bedrijf. En als wij afspreken dat een klant zijn auto een dag neer zet en het er 2 of 3 worden. Zijn ze echt niet blij. aangezien het bij jou 10 keer zo lang duurt. Snap ik nog niet dat jij nog niet uit je plaat bent gegaan.
ik zou ten einde raad zijn als ik in jou schoenen stond. Waarschijnlijk ben je dat nu ook.
jij hebt 12000 euro betaald voor die ombouw. maar er deugt dus niks aan ( eerdere posts ) jij hebt er gewoon recht op. Zeker voor zo,n bedrag !!!!!!
Dit moet kosteloos gerepareerd worden. aangezien dit zijn fout is . Allemaal door een spietje .. die hij voor het laatst los gehad heeft Dat is wel duideijk nu