Hierbij weer een paar foto's!!!
Het ging niet zoals het hoorde eigenlijk, want de calibra zou nu al weer een tijdje in de loods moeten staan.
Zoals iedereen wel gemerkt heeft, het is POKKEWEER buiten, dus ook veel schades.
Omdat de winterschades meer opleveren en ook sneller weer de deur uit zijn mocht de spuiter van mij lekker rustig aan doen.
Maar tussendoor zijn ze wel met de calibra bezig! Dit deed me goed, en heb er nog steeds alle vertrouwen in.
Afgelopen weken heb ik wel een paar keer per week een bezoekje gebracht, en ook wat foto's gemaakt.
Hierbij een klein verslagje:
Omdat ik wat kale plekken tot op het staal heb moeten schuren vanwege de steenslag(hoe ken da noe??) hebben ze de motorkap en zijschermen eerst helemaal strak gemaakt:
Ook zat rechtsachter nog het deukje van mn-buurmeisje-in-papa's-auto-gaat-parkeren-zonder-rijbewijs verhaal...
Deze deuk hebben ze er uit moeten trekken met van die puntlas dingen.
Dus ook dat deel moest eerst helemaal kaal, en daarna kon de deuk er uit.
Weer helemaal strak
Ook reed ik 's avonds wel eens langs als ik niet voor 17:00 er kon zijn, hierbij poging door een plexiglas raampje, niet geheel gelukt, maar wel soort spy-pic:
Vandaag was ik vroeg in Zeewolde, dus tijd zat om thuis de camera te halen, en even langs te gaan bij de spuiter.
Tot mijn verbazing werd ik letterlijk een kantoortje in getrokken, waar het volgende me te wachten lag
Daarna werd ik naar de hal gesleept, want ik moest nog meer zien whoeeeeeei
En daar stond ook de calibra:
De bumpers en andere aanbouwdelen(op spoilers na) gaan allemaal opnieuw.
Dit omdat er na het schuren toch een silliconen-substantie op terecht is gekomen, wat het spuitwerk verpest heeft. Dit spul(last touch) zit er vol mee, en gebruiken wij voor car-detailing. Helaas is er dus ook wat op de calibra terecht gekomen, wat dus extra werk geeft voor de spuiter