• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Carglass

[rquote=1872131&tid=142945&author=BlackSapphire]me moeder int begin toen ze haar citroen c3 had nieuwe voorruit 300euro :o kweet niet dat da bij citroen was of carglass.[/rquote]mja met derin zetten denks ? opzich geen gekke prijs lijkt me..

Dit jaar al 3 sterretjes gereden,de 1e laten maken,de 2e en 3e lekker laten zitten,

Het regent stenen op de snelweg:mad:

Ja heb er ook al zo last van, 1tje gratis bij laten werken en tijdje later weer een putje erin. Maar die zit er nu ook al maanden en gaat nog goed dus:P Maar die reclames zijn echt schandalig slecht, bah!!

[rquote=1872091&tid=142945&author=Gerrit78]Ik stop mijn speciale hars in jouw sterretje.:jerry:jerry[/rquote]

funzig ventje :P

ik heb geen ervaring met carglass maar ... die reclames ben ik wel ziek van ja .... maar goed dat ben ik met de meeste reclames ook al wel snel :P

[rquote=1871989&tid=142945&author=kadeddilac][rquote=1871648&tid=142945&author=testdrive]

ik vind het altijd nog appart dat carglass keihard durft te zeggen dat na het repareren van een sterretje je er echt helemaal niks meer van ziet.

[/rquote]

idd, er is altijd een klein wit puntje te zien na het reparen van het sterretje.

Toevallig vandaag een nieuwe voorruit laten plaatsen en, eerlijk is eerlijk, het is goed gedaan...

Ik heb meer problemen met die "tentje op de parkeerplaats gasten" die willekeurige mensen aanspreken en op zoek gaan naar sterretjes. Hoogst irritant![/rquote]

Over die tentjes gastjes gesproken....

Laatst hoorde ik nog een melding dat er mensen langs de auto's liepen in de buurt van zo'n irritant tentje en daar met een speciaal apparaat je ruit dusdanig beschadigden dat er een sterretje vormde :o:o:o

Bleek dus achteraf, gewoon personeel te zijn van die tentjes die vonden dat ze te weinig werk hadden :fy1:fy1:fy1

Gelukkig hebben we ze alle 3 gepakt en konden ze alle schade, welke de hadden veroorzaakt, direct af tikken :thumbup:thumbup

Maar goed die carglass reclames moeten ze heel snel verbieden :swear:swear:swear

gr vinc

Dit jaar al 3 sterretjes gereden,de 1e laten maken,de 2e en 3e lekker laten zitten,

Het regent stenen op de snelweg:mad:

ben ik blij dat ik oudere auto's rijd met getrokken ramen.

ruitje is 60 euro nieuw, plaats ik m zelf.

Ja heb er ook al zo last van, 1tje gratis bij laten werken en tijdje later weer een putje erin. Maar die zit er nu ook al maanden en gaat nog goed dus:P Maar die reclames zijn echt schandalig slecht, bah!!

[rquote=1872415&tid=142945&author=vincent23]

Laatst hoorde ik nog een melding dat er mensen langs de auto's liepen in de buurt van zo'n irritant tentje en daar met een speciaal apparaat je ruit dusdanig beschadigden dat er een sterretje vormde :o:o:o

Bleek dus achteraf, gewoon personeel te zijn van die tentjes die vonden dat ze te weinig werk hadden :fy1:fy1:fy1

Gelukkig hebben we ze alle 3 gepakt en konden ze alle schade, welke de hadden veroorzaakt, direct af tikken :thumbup:thumbup

gr vinc[/rquote]

Daarnaast hebben ze 9 van de 10 keer geen vergunning voor het aanbieden van diensten op de openbare weg (het "gratis" repareren van sterretjes) en het innemen van gemeente grond (de tentjes plaatsen). De meeste gemeente's hebben dit in de APV opgenomen. Daar kan ook op gehandhaafd worden;)

[rquote=1872091&tid=142945&author=Gerrit78]Ik stop mijn speciale hars in jouw sterretje.:jerry:jerry[/rquote]

funzig ventje :P

ik heb geen ervaring met carglass maar ... die reclames ben ik wel ziek van ja .... maar goed dat ben ik met de meeste reclames ook al wel snel :P

Heb met een werk bus een nieuwe ruit laten plaatsen bij carglass.

Na een uurtje kon ik de bus gaan halen??:hmmz

Vraag aan de balie medewerker of het wel verantwoord was , want volgens mij is kit pas hard genoeg na 12 uur.

Nee hoor geen probleem.

2 uur later zat de ruit los. vond het erg tochten onderweg, toen ik het nakeek bleek de ruit aan de bovenkant los te zitten.

Voor mij geen carglass meer. Betaal liever zelf dan zo;n bagger aan mijn auto.

En die reclames mogen ze van mij verbieden.

Gr Jack

[rquote=1871989&tid=142945&author=kadeddilac][rquote=1871648&tid=142945&author=testdrive]

ik vind het altijd nog appart dat carglass keihard durft te zeggen dat na het repareren van een sterretje je er echt helemaal niks meer van ziet.

[/rquote]

idd, er is altijd een klein wit puntje te zien na het reparen van het sterretje.

Toevallig vandaag een nieuwe voorruit laten plaatsen en, eerlijk is eerlijk, het is goed gedaan...

Ik heb meer problemen met die "tentje op de parkeerplaats gasten" die willekeurige mensen aanspreken en op zoek gaan naar sterretjes. Hoogst irritant![/rquote]

Maar goed die carglass reclames moeten ze heel snel verbieden :swear:swear:swear

gr vinc

van al die reclames wordt ik ook schijtziek.

ik betaal maar liefst 17 euro kijk en luistergeld (heet dat nog zo?) bij de dame en heren van Ziggo plus nog een extra pakket.

wat krijg ik ervoor terug: de helft van de avond reclame. Een film wordt 6 tot 7 keer onderbroken om elke keer een reclameblok van 5-11 minuten ertussen te duwen... jakkiebah

en dan vindt men het gek dat mensen overschakelen op apparaten zoals Dreambox etc...

ik neem tegenwoordig een film op op de dvdr, en kijk hem iets later terug met doorspoelen van de reclames.

wordt er niet goed van...

oja, en carglass: neem een andere slogan.... dat "carglass repareert, carglass vervangt" is echt te erg voor woorden.

ben ik blij dat ik oudere auto's rijd met getrokken ramen.

ruitje is 60 euro nieuw, plaats ik m zelf.

Kreeg een maand of wat geleden post.. een brief van de verzekering dat mijn premie misschien omhoog gaat vanwege een relatief hoge schadeomvang ( al 10 jaar rij ik schade vrij ! ) . Dus ik kijk op het bijgevoegde lijstje. Staan er bedragen waar ik toch wel mijn vraagtekens bij zet.:o

Een nieuwe ruit claimt Carglass voor ruim 600 euro ( en niet eens een originele volgens mij ) + eigen risico die ik aan de balie betaalde.

En 2 x een klein sterretje voor 100 euro p/stuk !!

Ze zetten ook heel slim alleen "ruitbreuk + schade door scherven" in de omschrijving.

Dus ik de Opel ff gebeld... een origineel raam kost bij hun 535 euro incl. btw !!

Dus ff een mailtje gestuurd naar de verzekeringsmaatschappij, dat ze gewoon getild worden door Carglass !!

De service is prima.. maar dat moet ik niet later gaan merken aan mijn premie !! :thumbdown

Terug
Naar boven