• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Carglass

[rquote=1910260&tid=142945&author=RonaldH]Alsof ze zulke ramen standaard bij zich hebben:hmmz

[/rquote]

Ja, want daarom maak je een afspraak op locatie.

Dan nemen ze zo'n ruit gewoon mee van de zaak hehe

En dat te bedenken dat in alle landen waar dat spotje van carglass uitgezonden wordt precies het zelfde is als in nederland alleen met andere acteurs. WAARSCHUWING VOORAF: als je al gek wordt van de nederlandse reclame wordt je helemaal gek als je op de link klikt.:jerry

achja mensen, die reclame is zeker irritant, zeker mee eens, we zijn duur, maar leveren wel service, fouten maken is menselijk, betekend niet dat ik alles goed praat, ik werk nu zelf 2jaar bij carglass, en heb ook weleens wat kapot gemaakt, maar werd weer netjes opgelost, ben het wel en beetje zat, we blijven onder vuur liggen, we zijn te duur, bla bla, we zijn nogsteeds marktleider:P:P:jerry:jerry ik krijg elke keer commentaar, Je MAG naar carglass komen, Het MOET niet!

2 week geleden hebben ze de passagiers raam kapot geslaan voor een tom tom!

terwijl de dvd met klapscherm er ook gewoon inzat.

was niet verzekerd daarvoor.

ik carglass bellen...185eu!!!

ik dijkema autoglas bellen(bij mij in hoogezand) 100eu!!!!

netjes de volgende dag heengebracht,100eu betaald en klaar.

auto hadden ze ook nog even netjes schoongemaakt.

Dit is gewoon marketing mensen.

Als je een sterretje hebt (in je ruit dan..) denk je gelijk aan CarGlass.

Petje af dus voor de marketeers.

Irritant is het idd zeker!

Er zijn een aantal bedrijven die gratis (vanaf de uitgebreide WA verzekering) je ruit vervangen. Zij betalen nota bene ook je eigen risico!

Zelfs als er een scheur in zit. Heb ik al 2x laten doen in de afgelopen 5 jaar. Beviel prima. Niks CarGlass meer voor mij. En ze komen nog bij je thuis of op je werk ook!

Gratis voor jou ja, ze berekenen het eigen risico door naar de verzekerings maatschappij, nou is dat voor jou natuurlijk lekker, en ik zeg ook niet dat hun slecht zijn absoluut niet, de concurrentie wordt steeds groter, en de kwaliteit van alle kleine bedrijven wordt ook steeds hoger, dit merken zelfs wij bij carglass, maar goed, zolang ik ruiten kan zetten ben ik blij, elke dag nog druk zat:P

[rquote=1910260&tid=142945&author=RonaldH]Alsof ze zulke ramen standaard bij zich hebben:hmmz

[/rquote]

Ja, want daarom maak je een afspraak op locatie.

Dan nemen ze zo'n ruit gewoon mee van de zaak hehe

[rquote=1912190&tid=142945&author=LosBallos]Gratis voor jou ja, ze berekenen het eigen risico door naar de verzekerings maatschappij, nou is dat voor jou natuurlijk lekker, en ik zeg ook niet dat hun slecht zijn absoluut niet, de concurrentie wordt steeds groter, en de kwaliteit van alle kleine bedrijven wordt ook steeds hoger, dit merken zelfs wij bij carglass, maar goed, zolang ik ruiten kan zetten ben ik blij, elke dag nog druk zat:P

[/rquote]

Ik snap goed waarom jij blij bent dat je bij Carglass werkt. Je doet zeker ook 24uurs diensten? ;)

achja mensen, die reclame is zeker irritant, zeker mee eens, we zijn duur, maar leveren wel service, fouten maken is menselijk, betekend niet dat ik alles goed praat, ik werk nu zelf 2jaar bij carglass, en heb ook weleens wat kapot gemaakt, maar werd weer netjes opgelost, ben het wel en beetje zat, we blijven onder vuur liggen, we zijn te duur, bla bla, we zijn nogsteeds marktleider:P:P:jerry:jerry ik krijg elke keer commentaar, Je MAG naar carglass komen, Het MOET niet!

pfff, moet je dat er nu inwrijven?:P

ja die draai ik, is vervelend maar zit ook voordeel aan, verdient heeeeeeeel erg lekker;)

alleen jammer dat ik er elke nacht uit moet als ik dienst heb

Dit is gewoon marketing mensen.

Als je een sterretje hebt (in je ruit dan..) denk je gelijk aan CarGlass.

Petje af dus voor de marketeers.

Irritant is het idd zeker!

Mijn verzekering dekt wel ruitschade,maar niet van carglass.

Laatstheb ik een sterretje laten repareren,ik kreeg gelijk een brief van de verzekering dat dat de laatste keer was.

Nou moet ik glasgarant bellen of zo

Er zijn een aantal bedrijven die gratis (vanaf de uitgebreide WA verzekering) je ruit vervangen. Zij betalen nota bene ook je eigen risico!

Zelfs als er een scheur in zit. Heb ik al 2x laten doen in de afgelopen 5 jaar. Beviel prima. Niks CarGlass meer voor mij. En ze komen nog bij je thuis of op je werk ook!

Gratis voor jou ja, ze berekenen het eigen risico door naar de verzekerings maatschappij, nou is dat voor jou natuurlijk lekker, en ik zeg ook niet dat hun slecht zijn absoluut niet, de concurrentie wordt steeds groter, en de kwaliteit van alle kleine bedrijven wordt ook steeds hoger, dit merken zelfs wij bij carglass, maar goed, zolang ik ruiten kan zetten ben ik blij, elke dag nog druk zat:P

Terug
Naar boven