• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Carglass

RonaldH

Woont hier bijna
Ben ik nou de enige die scheitziek word van die carglass reclames?

Je ziet niks anders meer op tv,elk reclameblok opnieuw,en hoelang gaat dit nog door?..

Tot we elk personeelslid hebben gehad ?

:puke:puke:puke:puke

ja ze willen toch zoeel mogelijk klanten trekken voor de winter sport.

en ja dat begint behoorlijk irritant te worden maar zo ken ik wel meer reclames die me strot uit komen.

ik vind het altijd nog appart dat carglass keihard durft te zeggen dat

na het repareren van een sterretje je er echt helemaal niks meer van ziet.

maar dat is uit mijn ervaring toch echt onmogelijk

ja ze willen toch zoeel mogelijk klanten trekken voor de winter sport.

en ja dat begint behoorlijk irritant te worden maar zo ken ik wel meer reclames die me strot uit komen.

ik vind het altijd nog appart dat carglass keihard durft te zeggen dat

na het repareren van een sterretje je er echt helemaal niks meer van ziet.

maar dat is uit mijn ervaring toch echt onmogelijk

ze moeten die hars in zn eigen sterretje spuiten

wat een s c h i j t reklame zeg

en zooooo onprofessioneel

ze moeten die hars in zn eigen sterretje spuiten

wat een s c h i j t reklame zeg

en zooooo onprofessioneel

Nou zal ik ook even wat zeggen :o

Bij Carglass hebben ze mijn parafaanplaat verneukt !!!

En dan nog ontkennen ook.

Nou dat hebben ze geweten. Ik zou net wegrijden toen ik het zag.

Ben teruggegaan naar die gast en LUID gezegd dat zij wat gesloopt hadden aan mijn auto. Je had die klant moeten zien die hij toen aan het helpen was.

eerst ontkende hij maar ik er fel tegenin gaan dat ik mijn auto door en door ken en dat

het NIET het geval was voordat zij het raam vervangen hadden.

Toen om de lieve vrede te bewaren hebben zij op hun kosten er een andere parafaanplaat erop gezet. Was geen nieuwe, dat hoefde niet van mij.

Dus Carglass ? dit kunnen ze krijgen:

:puke:puke:puke:puke:puke:puke:puke:puke:puke:puke

Groet, Rik

Nou zal ik ook even wat zeggen :o

Bij Carglass hebben ze mijn parafaanplaat verneukt !!!

En dan nog ontkennen ook.

Nou dat hebben ze geweten. Ik zou net wegrijden toen ik het zag.

Ben teruggegaan naar die gast en LUID gezegd dat zij wat gesloopt hadden aan mijn auto. Je had die klant moeten zien die hij toen aan het helpen was.

eerst ontkende hij maar ik er fel tegenin gaan dat ik mijn auto door en door ken en dat

het NIET het geval was voordat zij het raam vervangen hadden.

Toen om de lieve vrede te bewaren hebben zij op hun kosten er een andere parafaanplaat erop gezet. Was geen nieuwe, dat hoefde niet van mij.

Dus Carglass ? dit kunnen ze krijgen:

:puke:puke:puke:puke:puke:puke:puke:puke:puke:puke

Groet, Rik

Nadeel van Carglass is dat ze goedkoop zijn. Als ik een nieuwe ruit moet hebben en dit bij de dealer wil laten doen dan gaat mijn no-claim omhoog :fy1 En dit omdat verzekeringsmaatschappijen Carglass aanwijzen als reparateur

Ruiten van Carglass zijn dunner. Ze leveren overigens wel GM-ruiten voor bijvoorbeeld een Astra H met regensensor, gek genoeg....

@The Undertaker

bijna alle auto ruiten worde door een fabrikant gemaakt pilkington ofzo iets die maken ook de ruite die autofabrikanten er in zetten. ruiten zijn niet dunner maar gewoon precies hetzelfde.

Carglass GOEDKOOP??

Dacht het niet. Misschien als je ervoor verzekerd bent ja. Maar als je zelf moet lappen zijn ze opeens niet zo goedkoop meer. Dan zijn ze de duurste!

Ik heb voor mijn omega even wat rond gebeld en daar kwam carglass als duurste uit en dat zonder sensors en dergelijke.

Voor mij geen carglass. Ze rekenen die hoge prijzen omdat verzekeraars toch wel betalen. De verzekering is ook gebaat bij hogere prijzen zodat men zich sneller tegen glas schade verzekerd. Dus beide helpen elkaar...

Ik heb uiteindelijk een tweede hands ruit laten plaatsen (met 3 maanden garantie) voor een scheintje van de carglass prijs.

Oja, die carglass reclames :puke:puke:puke:puke Een beetje mensen bang praten is wat ze proberen te doen.

Nadeel van Carglass is dat ze goedkoop zijn. Als ik een nieuwe ruit moet hebben en dit bij de dealer wil laten doen dan gaat mijn no-claim omhoog :fy1 En dit omdat verzekeringsmaatschappijen Carglass aanwijzen als reparateur

Ruiten van Carglass zijn dunner. Ze leveren overigens wel GM-ruiten voor bijvoorbeeld een Astra H met regensensor, gek genoeg....

mn pa heeft daar eens de ruiten laten graveren

wat denk je....... het kenteken er verkeerd ingezet.

ja helaas meneer hier kunnen we niets meer aan doen. het zit er nu eenmaal in. en ja de ruiten vervangen is niet aan ons

:argue:argue

gelukkig kijk ik niet veel maar deze zenders dus krijg het niet mee.

@The Undertaker

bijna alle auto ruiten worde door een fabrikant gemaakt pilkington ofzo iets die maken ook de ruite die autofabrikanten er in zetten. ruiten zijn niet dunner maar gewoon precies hetzelfde.

Carglass GOEDKOOP??

Dacht het niet. Misschien als je ervoor verzekerd bent ja. Maar als je zelf moet lappen zijn ze opeens niet zo goedkoop meer. Dan zijn ze de duurste!

Ik heb voor mijn omega even wat rond gebeld en daar kwam carglass als duurste uit en dat zonder sensors en dergelijke.

Voor mij geen carglass. Ze rekenen die hoge prijzen omdat verzekeraars toch wel betalen. De verzekering is ook gebaat bij hogere prijzen zodat men zich sneller tegen glas schade verzekerd. Dus beide helpen elkaar...

Ik heb uiteindelijk een tweede hands ruit laten plaatsen (met 3 maanden garantie) voor een scheintje van de carglass prijs.

Oja, die carglass reclames :puke:puke:puke:puke Een beetje mensen bang praten is wat ze proberen te doen.

[rquote=1871940&tid=142945&author=RonaldH]Ik mag niet eens meer naar carglass van de verzekering,zeker te duur [/rquote]

Nee, ze krijgen te weinig provisie !!

Rik

Terug
Naar boven