• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Chromen grill astra H

@mich89 wrote:Is dat van jou ook een chromen strip?

Klopt ! Op deze foto van de wintersetup is het wel te zien denk ik :

P1010065.jpg

Heb jij trouwens ook een foto van de voorzijde van jou Astra ? Zit al een tijdje te twijvellen of de chromen grille te vervangen voor een gespoten versie.

@mich89 wrote:Is dat van jou ook een chromen strip?

Klopt ! Op deze foto van de wintersetup is het wel te zien denk ik :

P1010065.jpg

Heb jij trouwens ook een foto van de voorzijde van jou Astra ? Zit al een tijdje te twijvellen of de chromen grille te vervangen voor een gespoten versie.

@Juffer1: Mocht ik het overwegen om over te stappen naar een chromen grill dan wou ik mijn eigen grill wel houden. Als ik er dan zat van ben kan ik altijd nog de andere er weer opzetten.

@opel-mark: klopt zie op de foto dat jij ook een meegespoten grill hebt. wat voor uitvoering heb jij van de auto?

Heb namelijk de Enjoy uitvoering. (volgens mij is dat de uitvoering met het minst luxe pakket?)

@Juffer1: Mocht ik het overwegen om over te stappen naar een chromen grill dan wou ik mijn eigen grill wel houden. Als ik er dan zat van ben kan ik altijd nog de andere er weer opzetten.

@opel-mark: klopt zie op de foto dat jij ook een meegespoten grill hebt. wat voor uitvoering heb jij van de auto?

Heb namelijk de Enjoy uitvoering. (volgens mij is dat de uitvoering met het minst luxe pakket?)

Ik heb sterk het vermoeden dat er bij mij een andere bumper op is gekomen, ik heb namelijk de edition, maar stootstrips aan de zijkant en achterkant zijn in kleur meegespoten terwijl mijn bumper voor de stootstrips niet meegespoten heeft en de gril in kleur meegespoten is ipv chroom.

Ik heb er aan gedacht het te vervangen voor chroom maar niet gedaan, in kleur meegespoten zie je namelijk niet zo vaak.

Mark

www.AstraTuningClub.nl

Ik heb sterk het vermoeden dat er bij mij een andere bumper op is gekomen, ik heb namelijk de edition, maar stootstrips aan de zijkant en achterkant zijn in kleur meegespoten terwijl mijn bumper voor de stootstrips niet meegespoten heeft en de gril in kleur meegespoten is ipv chroom.

Ik heb er aan gedacht het te vervangen voor chroom maar niet gedaan, in kleur meegespoten zie je namelijk niet zo vaak.

Mark

www.AstraTuningClub.nl

Bij de mijne zijn de stootstrips aan de achterkant en zijkant niet in kleur maar gewoon zwart.

Als ik ze in kleur wou laten spuiten koste mij dat 200 euro alleen voor het spuiten van die strips zijkant en achterkant.

Dat klopt je ziet niet vaak in kleur meegespoten grill. Als je er wat tegen komt op de weg zijn het vaak met een chromen grill

maar wat voor verschil zit er tussen een edition en enjoy uitvoering dan?

Bij de mijne zijn de stootstrips aan de achterkant en zijkant niet in kleur maar gewoon zwart.

Als ik ze in kleur wou laten spuiten koste mij dat 200 euro alleen voor het spuiten van die strips zijkant en achterkant.

Dat klopt je ziet niet vaak in kleur meegespoten grill. Als je er wat tegen komt op de weg zijn het vaak met een chromen grill

maar wat voor verschil zit er tussen een edition en enjoy uitvoering dan?

Volgens de folder van 2004 heeft de Edition ook een meegespoten grill, net als de Enjoy.

De Cosmo heeft chroom, bij de sport ook meegespoten, bij de Elegance is die ook chroom.

Ik dacht verder het grote verschil zat in de kleuren (Binnen) de BC, en de velgen keuze van de editon tegen over de Enjoy zo was er voor de Enjoy maar 1 kleur voor de midden consol voor de Ediiton 3 kleuren.

Volgens de folder van 2004 heeft de Edition ook een meegespoten grill, net als de Enjoy.

De Cosmo heeft chroom, bij de sport ook meegespoten, bij de Elegance is die ook chroom.

Ik dacht verder het grote verschil zat in de kleuren (Binnen) de BC, en de velgen keuze van de editon tegen over de Enjoy zo was er voor de Enjoy maar 1 kleur voor de midden consol voor de Ediiton 3 kleuren.

Je hebt het over een folder van 2004.. Heb je die ergens online zodat ik het kan bekijken? Wat er op of aan moet zitten per uitvoering..

Je hebt het over een folder van 2004.. Heb je die ergens online zodat ik het kan bekijken? Wat er op of aan moet zitten per uitvoering..

Moet je even kijken bij www.opel-infos.de daar staan wat Astra H folders online.

Maar daar staat de Enjoy niet in weet ik.

Ik zou even kunnen kijken of die in mijn eigen collectie voor komt, maar dat gaat vandaag niet meer lukken.

Krijg zo bezoek.

Terug
Naar boven