• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Chromen grill astra H

Moet je even kijken bij www.opel-infos.de daar staan wat Astra H folders online.

Maar daar staat de Enjoy niet in weet ik.

Ik zou even kunnen kijken of die in mijn eigen collectie voor komt, maar dat gaat vandaag niet meer lukken.

Krijg zo bezoek.

ik zal de site is even doorspitten.

ben niet zo goed in duits maar doe mijn best haha..

als je een keer tijd hebt mag je wel is kijken of je iets hebt.

ik zal de site is even doorspitten.

ben niet zo goed in duits maar doe mijn best haha..

als je een keer tijd hebt mag je wel is kijken of je iets hebt.

Uit de Opel Astra H Edition NL folder MY6.5

Extra's tegen over de Enjoy:

Radio CD30 met stuurwiel bediening.*

Boardcomputer*

Cruise control*

6-voudige verstelbare bestuurders stoel

Verstelbare lendesteun

Middenarm steun niet op de GTC

Zijstrip in carrosserie kleur.*

Op de voorzijde staat een GTC met een chrome grill strip.

De sterretjes staan er in de folder niet bij, dat gaat er over dat dit ook in mijn Enjoy zit, misschien model jaar varianten ?

Ik kan nog even kijken in me andere Astra H folders of ik daar nog wat info in kan vinden, maar dat komt later deze week dan.

Uit de Opel Astra H Edition NL folder MY6.5

Extra's tegen over de Enjoy:

Radio CD30 met stuurwiel bediening.*

Boardcomputer*

Cruise control*

6-voudige verstelbare bestuurders stoel

Verstelbare lendesteun

Middenarm steun niet op de GTC

Zijstrip in carrosserie kleur.*

Op de voorzijde staat een GTC met een chrome grill strip.

De sterretjes staan er in de folder niet bij, dat gaat er over dat dit ook in mijn Enjoy zit, misschien model jaar varianten ?

Ik kan nog even kijken in me andere Astra H folders of ik daar nog wat info in kan vinden, maar dat komt later deze week dan.

Ik heb een edition, maar geen verstelbare lende steun, geen middenarmsteun, geen stuurwielbediening en had ook geen boordcomputer.

Maar ik had er wel weer tractioncontrol en esp op zitten, en 5e hoofdsteun, er kon blijkbaar een waslijst aan opties gekozen worden.

Ik moet er wel bijzeggen dat die van mij oorspronkelijk uit Oostenrijk komt en het dus goed kan zijn dat de uitrusting daar anders was.

Mark

http://www.astratuningclub.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik vermoed dat Oostenrijk inderdaad het verschil is, men had namelijk in Duitsland en Oostenrijk ook nog zoiets als de Edition Plus en naar mijn weten hebben we die weer niet in Nederland.

Ik heb een edition, maar geen verstelbare lende steun, geen middenarmsteun, geen stuurwielbediening en had ook geen boordcomputer.

Maar ik had er wel weer tractioncontrol en esp op zitten, en 5e hoofdsteun, er kon blijkbaar een waslijst aan opties gekozen worden.

Ik moet er wel bijzeggen dat die van mij oorspronkelijk uit Oostenrijk komt en het dus goed kan zijn dat de uitrusting daar anders was.

Mark

http://www.astratuningclub.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Heb helaas geen Enjoy 5 Deurs folder, wel die van de Astra Twin Top maar

die is uit 2008 en daar zitten een paar duidelijke verschillen in ten opzichte van wat ik in mijn 2005 5 deurs heb zitten.

Ik heb op opelpedia.nl wel de Selection, Edition en de Cosmo even (uhm) uitgewerkt:

http://www.opelpedia.nl/index.php/Astra#Standaard_en_Aktie_modellen_Astra_H" onclick="window.open(this.href);return false;

Heb nog niet al mijn Astra folders door gekeken, maar wel alle kleine boekjes, nog niet de oudere A4 folders.

Ik vermoed dat Oostenrijk inderdaad het verschil is, men had namelijk in Duitsland en Oostenrijk ook nog zoiets als de Edition Plus en naar mijn weten hebben we die weer niet in Nederland.

jammer dat de enjoy 5 deurs versie er niet tussen zit.

bedankt voor de moeite tot zover!

Groet Michael

Heb helaas geen Enjoy 5 Deurs folder, wel die van de Astra Twin Top maar

die is uit 2008 en daar zitten een paar duidelijke verschillen in ten opzichte van wat ik in mijn 2005 5 deurs heb zitten.

Ik heb op opelpedia.nl wel de Selection, Edition en de Cosmo even (uhm) uitgewerkt:

http://www.opelpedia.nl/index.php/Astra#Standaard_en_Aktie_modellen_Astra_H" onclick="window.open(this.href);return false;

Heb nog niet al mijn Astra folders door gekeken, maar wel alle kleine boekjes, nog niet de oudere A4 folders.

jammer dat de enjoy 5 deurs versie er niet tussen zit.

bedankt voor de moeite tot zover!

Groet Michael

Terug
Naar boven