@soepkiepe wrote:moet je wel hele dunne en flexibele vingers hebben als je er bij wilt komen via de radio, ik heb het hele middenconsole er uit gehaald voor die kut lampjes.
de asbak word helemaal een leuke, vanaf de voorkant kun je er niet bij, ik wou de asbak er ff uit halen... probeer het maar niet, mijne zit nu iets scheef en valt ook niet meer goed te krijgen
hoe ik het gedaan heb...
bestuurderskant aan de zijkant los gehaald, (middenconsole) die wat aan de kant getrokken, zag ik geen lampje zitten.
heb die hele bak waat je handrem en versnellingspook in zit er uit gehaald.
zo uit me hoofd, beide kanten een schroefje waar je voeten normaal staan, hoes om de versnellingspook omhoog halen, handrem hoes omhoog.
het bakje onder de handrem kun je er met een platte schroevendraaier uit wippen, daar zit een schroefje onder, en als ik me niet vergis onder de asbak voor achterin ook, dan kun je hem er af pakken.
dan ff met een zaklampje kijken achter je asbak waar het lampje zit en dan op gevoel het lampje er uit halen en de andere er in.
en dan weer alles terug zetten.
valt in ieder geval niet mee om dat lampje achter de asbak "ff snel" te vervangen.
Die van de asbak is een rotklusje.
Maar die achter de knoppen onder de radio kun je toch wel goed bij vind ik.
Anders heb jij wel hele grote handen :wors
Rik