• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Conrad Euregio Rally en Twente Short Rally 5 & 6 November 20

@henk 400rr wrote:Ik zag de fotos, mooi dat ze er goed vanaf gekomen zijn en we zien jullie volgend jaar graag weer in actie. :thumb

soms kun je net wat pech hebben en dan gebeurt zoiets.

behalve een beetje spierpijn de dag erop gaat alles goed naar mijn weten :thumb

volgend jaar gaat helemaal goed komen :thumbup :thumbup :thumbup

kan niet wachten king:

@bleucorsaboy wrote:daar kom je toch voor als toeschouwer voor de crashes

Dat het kan gebeuren weet iedereen :vertag

Maar heb je enig idee wat rallyrijden kost?????

Die hobby trekt je helemaal leeg tot op de laaste cent als je het een beetje mooi voor elkaar wil hebben,

dus een crash kan vaak al het einde van een hobby betekenen.en dat is nu net de hobby die jij zien wil ;)

ik vind het geweldig mooi om deel uit te maken van het team maar kan het zelf niet betalen met mijn eigen huis,vrouw,2 kids,en de GTS

dussss.........

@bleucorsaboy wrote:daar kom je toch voor als toeschouwer voor de crashes

Dat het kan gebeuren weet iedereen :vertag

Maar heb je enig idee wat rallyrijden kost?????

Die hobby trekt je helemaal leeg tot op de laaste cent als je het een beetje mooi voor elkaar wil hebben,

dus een crash kan vaak al het einde van een hobby betekenen.en dat is nu net de hobby die jij zien wil ;)

ik vind het geweldig mooi om deel uit te maken van het team maar kan het zelf niet betalen met mijn eigen huis,vrouw,2 kids,en de GTS

dussss.........

is mijn mening jullie kunnen roepen wat jullie willen

maar als er gewonden vallen is niet leuk als dat maar duidelijk is

is mijn mening jullie kunnen roepen wat jullie willen

@bleucorsaboy wrote:is mijn mening jullie kunnen roepen wat jullie willen

Mijn vorige post is ook mijn mening ;)

Ik leg alleen iets uit :thumb

@bleucorsaboy wrote:is mijn mening jullie kunnen roepen wat jullie willen

Mijn vorige post is ook mijn mening ;)

Ik leg alleen iets uit :thumb

Zag nog een manta te koop met M3 bak, die blauwe met de gele V-streep, vlgs mij de ex van Marco Ruiter, best een lekker snel ding.

niks voor jullie?

heeft inmiddels een beetje voorschade, dus kan goedkoper weg. ;)

Zag nog een manta te koop met M3 bak, die blauwe met de gele V-streep, vlgs mij de ex van Marco Ruiter, best een lekker snel ding.

niks voor jullie?

@henk 400rr wrote:Zag nog een manta te koop met M3 bak, die blauwe met de gele V-streep, vlgs mij de ex van Marco Ruiter, best een lekker snel ding.

niks voor jullie?

:D

Die manta kennen we maar al te goed.die is van albert wermink.ook een goede bekende.

Van de 4 rally's 3x schade mee gereden helaas.(blikschade)

Ik weet bijna wel zeker dat er geen ander type rallywagen komt ;) het bevalt em veel te goed volgens mij :D

@henk 400rr wrote:Zag nog een manta te koop met M3 bak, die blauwe met de gele V-streep, vlgs mij de ex van Marco Ruiter, best een lekker snel ding.

niks voor jullie?

:D

Die manta kennen we maar al te goed.die is van albert wermink.ook een goede bekende.

Van de 4 rally's 3x schade mee gereden helaas.(blikschade)

Ik weet bijna wel zeker dat er geen ander type rallywagen komt ;) het bevalt em veel te goed volgens mij :D

Ik zag alleen de tekst "te koop" op de wagen, maar zie hem nergens te koop staan (kan aan mij liggen uiteraard)

@mantarobin: Met welke wagen waren jullie daar? jullie hebben vast niet zo ver bij ons vandaan gestaan vlgs mij.

Ik zag alleen de tekst "te koop" op de wagen, maar zie hem nergens te koop staan (kan aan mij liggen uiteraard)

@mantarobin: Met welke wagen waren jullie daar? jullie hebben vast niet zo ver bij ons vandaan gestaan vlgs mij.

Ik vond nog een paar foto's van de ascona van rene.

Ook zijn er nog filmpjes van de rallye, alleen wat aan de grote kant qua formaat.

Eens zien hoe ik dat ergens posten kan.

eerst maar de plaatjes:

IMG_0111.JPG

En nr2;

IMG_0112.JPG

Verder genoten van de vele fraaie auto's

IMG_0065.JPG

IMG_0104.JPG

een favorietje van mij:

IMG_0164.JPG

Dag allemaal, Eric.

Ik vond nog een paar foto's van de ascona van rene.

Ook zijn er nog filmpjes van de rallye, alleen wat aan de grote kant qua formaat.

Eens zien hoe ik dat ergens posten kan.

eerst maar de plaatjes:

IMG_0111.JPG

En nr2;

IMG_0112.JPG

Verder genoten van de vele fraaie auto's

IMG_0065.JPG

IMG_0104.JPG

een favorietje van mij:

IMG_0164.JPG

Dag allemaal, Eric.

@GTS Power wrote:maar kan het zelf niet betalen met mijn eigen huis,vrouw,2 kids,en de GTS

dussss.........

verdien je dan nog minder dan mij ;) of je hebt een hogere hypotheek.heb ook een eigen huis, vrouw, 2 kids en had een GTS en heb toch 13 rally's gereden wel verdeeld over 6 jr. kom op dit moment wel wat budget tekort voor mijn nieuwe plannen

Terug
Naar boven