• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Conrad Euregio Rally en Twente Short Rally 5 & 6 November 20

@GTS Power wrote:maar kan het zelf niet betalen met mijn eigen huis,vrouw,2 kids,en de GTS

dussss.........

verdien je dan nog minder dan mij ;) of je hebt een hogere hypotheek.heb ook een eigen huis, vrouw, 2 kids en had een GTS en heb toch 13 rally's gereden wel verdeeld over 6 jr. kom op dit moment wel wat budget tekort voor mijn nieuwe plannen

Misschien dat zijn GTS ze hobby is en daar veel geld in gaat zitten. Wil ook wel een eigen rally auto. Financieel ook niet haalbaar. misschien ooit king:

Misschien dat zijn GTS ze hobby is en daar veel geld in gaat zitten. Wil ook wel een eigen rally auto. Financieel ook niet haalbaar. misschien ooit king:

je koopt gewoon een straatauto, begint met strippen, en dan weer opbouwen als rallyauto, elke x als je wat geld overhebt investeer je weer wat, en als je ff nix overhebt schuif je de auto een tijdje in de hoek, je moet er gewoon de tijd voor nemen en je door niemand op laten jagen.

die GTS van mij was niet mijn hobby, maar daar ging ook teveel geld inzitten, inlaatspruitstuk, egr klep en aanverwante troep,dynamo, intercooler, dus maar ingeruild

je koopt gewoon een straatauto, begint met strippen, en dan weer opbouwen als rallyauto, elke x als je wat geld overhebt investeer je weer wat, en als je ff nix overhebt schuif je de auto een tijdje in de hoek, je moet er gewoon de tijd voor nemen en je door niemand op laten jagen.

die GTS van mij was niet mijn hobby, maar daar ging ook teveel geld inzitten, inlaatspruitstuk, egr klep en aanverwante troep,dynamo, intercooler, dus maar ingeruild

@Jaccoooo wrote:@GTS Power wrote:maar kan het zelf niet betalen met mijn eigen huis,vrouw,2 kids,en de GTS

dussss.........

verdien je dan nog minder dan mij ;) of je hebt een hogere hypotheek.heb ook een eigen huis, vrouw, 2 kids en had een GTS en heb toch 13 rally's gereden wel verdeeld over 6 jr. kom op dit moment wel wat budget tekort voor mijn nieuwe plannen

Dat zijn er ook maar 2 per jaar!

Mijzelf kennende wil ik dan ook de meeste meepakken dus dan ligt het al veel anders....

Het is maar net waar je het aan uit wil geven.

Ik ben wel een redelijke fan van luxe artikelen in en om het huis dus daar gaan de nodige euro's wel inzitten.

Ik heb het zeker weten niet slecht dus daar zal je mij nooit over horen klagen maar ik heb geen zin om mijn 'luxe'/levensstijl op te geven voor een rallyauto ;)

Het is maar net wat iemand wil : thumb

@Jaccoooo wrote:@GTS Power wrote:maar kan het zelf niet betalen met mijn eigen huis,vrouw,2 kids,en de GTS

dussss.........

Dat zijn er ook maar 2 per jaar!

Mijzelf kennende wil ik dan ook de meeste meepakken dus dan ligt het al veel anders....

Het is maar net waar je het aan uit wil geven.

Ik ben wel een redelijke fan van luxe artikelen in en om het huis dus daar gaan de nodige euro's wel inzitten.

Ik heb het zeker weten niet slecht dus daar zal je mij nooit over horen klagen maar ik heb geen zin om mijn 'luxe'/levensstijl op te geven voor een rallyauto ;)

Het is maar net wat iemand wil : thumb

Terug
Naar boven