• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

contest 37: opel manta a

@de wit:

thx voor het aanmaken van n nieuwe contest, was er allemaal even tussendoor geschoten bij me...

Ben zelf ook al bezig aan de manta en hij is alvast dakloos geworden:)

mantamanta1.jpg

weet nog niet of ik er verder nog wat aan ga doen:)

Waarschijnlijk heel stom wat ik net dacht: is er ooit een manta cabriolet geweest. ff zoeken op google geeft verschillende foto's van Manta Cabrio's, van zowel de A als de B. Zijn deze origineel of zelfbouw?

Zal zo eens verder gaan aan m'n shop.

Waarschijnlijk heel stom wat ik net dacht: is er ooit een manta cabriolet geweest. ff zoeken op google geeft verschillende foto's van Manta Cabrio's, van zowel de A als de B. Zijn deze origineel of zelfbouw?

Zal zo eens verder gaan aan m'n shop.

der zitten wel een paar leuke bij, ik ben ook aan het oefenen geweest maar ik kom nu nog niet zover als jullie ;)

der zitten wel een paar leuke bij, ik ben ook aan het oefenen geweest maar ik kom nu nog niet zover als jullie ;)

Ik zie maar een klein stukje?

Ben wel benieuwd naar de rest. Het ziet uit als een de held-wagen in een cartoon! :thumb

Ik zie maar een klein stukje?

Ben wel benieuwd naar de rest. Het ziet uit als een de held-wagen in een cartoon! :thumb

Het is ook maar een klein stukje, was bedoeld voor mn avatar, ik kan misschien de hele auto nog wel doen, maar is vrij veel werk. Misschien komt het er nog van.

Is de nieuwe batmobiel, in een nieuw stripalbum. :p

Het is ook maar een klein stukje, was bedoeld voor mn avatar, ik kan misschien de hele auto nog wel doen, maar is vrij veel werk. Misschien komt het er nog van.

Is de nieuwe batmobiel, in een nieuw stripalbum. :p

Terug
Naar boven