• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

contest 37: opel manta a

kleine update nog,, vossestaartje + raam een beetje getint en verder nog wat kleine foutjes verbeterd:)

succes allemaal!

kleine update nog,, vossestaartje + raam een beetje getint en verder nog wat kleine foutjes verbeterd:)

succes allemaal!

nog niet helemaal naar m'n zin, maar het is toch echt tijd....

opel-manta-a-station2.jpg

Mooie shop!

Ik heb niet meer de tijd gehad om m'n shop af te maken, net begonnen met m'n eerste baan (net afgestudeerd!) en dat kost nogal veel tijd en energie.

Mooie shop!

Ik heb niet meer de tijd gehad om m'n shop af te maken, net begonnen met m'n eerste baan (net afgestudeerd!) en dat kost nogal veel tijd en energie.

Hey,

Ik heb HBO Werktuigbouwkunde gestudeerd aan de Avans in Breda. Ben dus net klaar en werk nu bij BOM Engineering als 3D-tekenaar. :thumb

Tis dus even wennen en omdat ik hele dagen achter de computer zit te tekenen, heb ik weinig zin om 's avonds nog te shoppen. Maar ik denk het bij de volgende contest weer op te pakken!

Groeten :D

Hey,

Ik heb HBO Werktuigbouwkunde gestudeerd aan de Avans in Breda. Ben dus net klaar en werk nu bij BOM Engineering als 3D-tekenaar. :thumb

Tis dus even wennen en omdat ik hele dagen achter de computer zit te tekenen, heb ik weinig zin om 's avonds nog te shoppen. Maar ik denk het bij de volgende contest weer op te pakken!

Groeten :D

Vet, ik wil graag industrieel ontwerpen gaan studeren als ik mn vwo af heb, dus ook iets in jouw trent.

Vet, ik wil graag industrieel ontwerpen gaan studeren als ik mn vwo af heb, dus ook iets in jouw trent.

Hey, ik heb ook eerst vwo gedaan. Vervolgens TU Eindhoven, maar dat vond ik veel te theoretisch. Ben daarom hbo gaan doen. Mijn neef doet ook de opleiding Industrieel Ontwerpen aan de TU Eindhoven. Hij vindt het ook erg theoretisch.

Veel succes met je vwo! Hoe lang moet je nog?

Hey, ik heb ook eerst vwo gedaan. Vervolgens TU Eindhoven, maar dat vond ik veel te theoretisch. Ben daarom hbo gaan doen. Mijn neef doet ook de opleiding Industrieel Ontwerpen aan de TU Eindhoven. Hij vindt het ook erg theoretisch.

Veel succes met je vwo! Hoe lang moet je nog?

Ga nu naar de vijfde. Ik doe mijn opleiding in het tweetalig. Het schijnt dat het in Eindhoven wel praktischer is dan in Delft, volgens TU eindhoven zelf. Maar ik ken ook iemand die afgesturdeerd is in Delft en hij zei dat hij ook veel in de werkplaats was, dus ja... Ik ben er nog niet over uit naar welke TU ik wil, maar heb nog de tijd. :) Wat is dat voor een bedrijf waar jij voor werkt? Wat ontwerp je precies?

Ga nu naar de vijfde. Ik doe mijn opleiding in het tweetalig. Het schijnt dat het in Eindhoven wel praktischer is dan in Delft, volgens TU eindhoven zelf. Maar ik ken ook iemand die afgesturdeerd is in Delft en hij zei dat hij ook veel in de werkplaats was, dus ja... Ik ben er nog niet over uit naar welke TU ik wil, maar heb nog de tijd. :) Wat is dat voor een bedrijf waar jij voor werkt? Wat ontwerp je precies?

Terug
Naar boven