• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Corsa A 1.7TD Gevonden: 21-01-'10

Nope...

Schiet niet op, al wel achteraan gebeld, maar 't was zo'n kastje naar de muur en weer terug idee...

ALS de schade meevalt en hij niet op de sloop terecht komt, zal het voorlopig wel een beetje "rag look" worden ja... (en nee, ik bedoel géén RATlook :P)

@ John (gok ik): U2U terug.

hmmm, nog nix ontvangen.

tis ook een heel eind natuurlijk van Epe naar Wezep-offtopic

we wachteb gewoon nog ff

Gaat m toch niet echt naar de sloop doen

heb nog wel een motorkap voor je A3

origineel gepost door Jambon

Vandaag pakketje opgehaald bij 't postkantoor... 't kwam uit Hong Kong...

Mijn electronische dual stage boostcontroller!! :D

klikkie voor meer info!

Zown ding is gaaf man om mee te spelen haha. Alleen denk ik dat je al gauw hem gewoon op de door jou gewenste waarde laat staan en er niet meer aankomt? Full boost, of stock, lijkt me niet dat je er ooit tussen wilt zitten?

Er zit een draaiknopje bij om de boost in te stellen, en daarnaast een gewone schakelaar, dus dan kun je kiezen tussen stock, voor gewoon gebruik, en full boost voor de spielerij...

Dat draaiknopje kun je dan ergens uit het zicht plaatsen, want na het afstellen heb je die natuurlijk niet zo vaak meer nodig...

schade is altijd vervelend !!!

maar zie het positief ! als jij voorrang had en de schade door toedoen van de ander is ontstaan heb jij binnenkort een mooi gespoten neusje op de corsa ;)

origineel gepost door 1985

maar zie het positief ! als jij voorrang had en de schade door toedoen van de ander is ontstaan heb jij binnenkort een mooi gespoten neusje op de corsa ;)

afhankelijk van de schade, voor het zelfde geld wordt ie total loss verklaard ivm leeftijd en dan zit je.

En met zo'n kleur is helemaal lastig.

Laten we hopen dat t allemaal goedkomt en dat deze dikke diesel gered wordt, waar we natuurlijk allemaal vanuit gaan.

kop op Jambon

origineel gepost door Van het Ende Customs

origineel gepost door 1985

afhankelijk van de schade, voor het zelfde geld wordt ie total loss verklaard ivm leeftijd en dan zit je.

En met zo'n kleur is helemaal lastig.

Laten we hopen dat t allemaal goedkomt en dat deze dikke diesel gered wordt, waar we natuurlijk allemaal vanuit gaan.

kop op Jambon

hm ja, tis inderdaad een oudere corsa, das wel riskant ja :(

Ja hoor ja...

Eindelijk komt de schade expert langs... Vrijdag al... Bijna 2 weken na het incident...

Wacht met angst en beven af! :hmmz

Hopen dat je er financieel wat voor kan krijgen, dan kun je hem weer klaar maken.

Front erin lassen en dan de kleur erbij zien te vinden om te kunnen spuiten.

Suc6 alvast.

Idd... Het las en schroefwerk ben ik niet zo bang voor...

Maar die kleur... Anders gaan we maar voorlopig voor de rat-look... :D

Nou... HÉHÉ!!

Ein-de-lijk is de schade-expert gister geweest... Gelukkig was het ook niet al 2,5 week geleden... :swear

Maar zoals iedereen verwachtte, total loss... Waarde werd geschat op €750,= waarvan ik er, als alles goed gaat, €600,= van krijg omdat ik het "wrak" wil houden... :vertag

Nou ja, laten we hopen dat ik die €600,= krijg, heb ik in ieder geval nog wàt om de corsa op te knappen!

Vandaag ff bij een carrossier geweest, wezen informeren wat het kost om de 'probleemgebieden' te laten stralen (en natuurlijk direct in de primer), zodat ik goed kan zien hoe erg de roest e.d. is.

Viel me erg mee!

Binnenkort ff snel verder strippen, zodat ie weg kan!

Terug
Naar boven