• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Corsa A 1.7TD Gevonden: 21-01-'10

Ben d'r ook bang voor inderdaad... :D

Wel weer een reden om is met de corsa te knutselen! Is alleen wel zo erg dat ik al voorzichtig rijd... zat een dikke laag kit en lak overheen, dus duurde ff voordat het op begon te vallen :hmmz

Ik heb die roest plekken van de veerschotels al een paar keer moeten herstellen voor de apk.

Ik slijp het er meestal uit zover het wil en las er dan weer plaat werk in.

Dat wil het beste als je alles er rond omheen los of weg hebt gehaald.

@Willem: Zo groot als dat gat nu is mag noooooit! :D

@freek: Ik wordt hoe langer hoe banger om d'r aan te beginnen... Maar zoals gezegd, heb een zandstraler, ga ik eerst is ff poging mee wagen! :hmmz

Vandaag een meevallertje op de sloop!

- A2 GSI voorbumper helemaal compleet met maar een klein beetje schade

- redelijk strak A1/2 motorkapje (iig strakker als wat er op lag)

- En zwarte FIFFT achterlichten! (die had ik al dus nu heb ik een setje over voor de liefhebber)

O ja, en niet te vergeten nog een milde mep tegen me achterhoofd van m'n vriendin omdat ik weer van alles mee gesleept heb... :jerry

Komt er voorlopig ook nog niet in...

Eerst helemaal nakijken en netjes maken!

De roest heeft voorrang!!

origineel gepost door Jambon

Vandaag een meevallertje op de sloop!

- A2 GSI voorbumper helemaal compleet met maar een klein beetje schade

- redelijk strak A1/2 motorkapje (iig strakker als wat er op lag)

- En zwarte FIFFT achterlichten! (die had ik al dus nu heb ik een setje over voor de liefhebber)

O ja, en niet te vergeten nog een milde mep tegen me achterhoofd van m'n vriendin omdat ik weer van alles mee gesleept heb... :jerry

*wijst naar de zwarte achterlichten* iemand nog op zoek naar een setje?!:jerry

Vanmorgen ging ik goed gestemd op weg naar m'n moat Sliekhuus om de Caddy van een vriendin te verlagen...

Moest eerst nog ff tanken dus ff doorgereden naar de pomp. Reed ik terug door een woonwijk in aanbouw, komt er een vent in een nieuwe caddy aanwapperen die mij over het hoofd ziet en geen voorrang verleent...

Met dit als resultaat:

Foto-W6BLNESU-D.jpg

Foto-ULH3ZBXG-D.jpg

Foto-WDZNIS8J-D.jpg

Foto-M3TJDDBS-D.jpg

Mooi knake dus weer!!!

We zullen wel zien wat de verzekering gaat zeggen, maar d'r is wel mooi wat schade; 't is niet alleen schroefwerk...

:fy1

Oeh das klote man, hoop dat er niks echt belangrijks kapot is. Had je ondertussen je kleurcode al gevonden, dat gaat nu wel van pas komen lijkt me.

En dit waren toch je zelf gespoten koplampen?

Dat iemand zo een opvallende auto over het hoofd kan zien :swear

Succes ermee in ieder geval!

idd erg jammer van de schade. maar gelukkig geen gewonden dat is het belangrijkste!

maar ik ben er zeker van dat het weer goed komt met de corsa meteen met A1/A2 neus:wub:thumbup

mooi kut, das een totall losje á 500 euro met behoud...

gelukkig was t met de a3 neus ;) zou de slotplaat ook vervangen zo te zien.

ik heb nog een motorkappie wat je zo mag hebben, maar die is niet puntgaaf.

jammer, mooi kloten! Succes met de afhandeling. Lykt my ook een gevalletje toto , 500euro en behoud 'wrak' . Maar t lykt me niet voldoende,die 500, om m weer klaar te krygen.

Bedankt iedereen!! :thumbup

't zal idd wel total loss zijn... Kijken wat ik er dan nog voor krijg met behoud van wrak.

't scheelt dat ik al wel een complete A2 GSI neus heb liggen, maar ja, 't schiet allemaal niet echt op natuurlijk!! :mad:

Terug
Naar boven