origineel gepost door fjanssen
origineel gepost door sinister
Ik heb dus zojuist een mailtje gehad als reactie op mijn vraag of hij iets kon betekenen voor mij ivm assen voor mijn corsa, omdat ik assen wil met grote homokineten aan beide zeiden.....
(er werd mij hier op t forum verteld dat hij dat echt wel zou doen) nou niet dus....TENZIJ hij de hele ombouw mag verrichten... :fy1 dus hier hoef je niet te zijn als je enkel de assen zoekt.... F.Janssen:thumbdown slechte reclame
Is wel een oud bericht...maar wil toch ff een misverstand uit de wereld helpen, omdat men mij weleens vraagt om assen te leveren....
Het is namelijk zo dat ik GEEN assen los lever....
De reden hiervoor is dat ik niemand onder de duiven wil schieten en verwijs daarom ook altijd naar Patrick Mathijssen...
Daar kan iedereen de losse assen en ombouwdelen bestellen...
Dit wordt ook in iedere mail of telefoongesprek aangegeven...NOOIT anders....immers ieder mailtje of telefoontje wordt door mij persoonlijk beantwoord...
Het is dus zeker niet zo dat ik alleen hele ombouwen wil binnenslepen...immers ik weet het nu al niet af te krijgen...(wordt tijd voor een assistente...of nee toch niet...dan heb ik nog minder tijd....

)
Nee zonder gekheid...
Ik wil iedereen helpen, maar niet ten koste van iemand anders...
Leven en laten leven heet dat...
Groetjes Frank Janssen
Ik ben niet zo heel veel op het forum laatste tijd dus zag dit bericht ook weer wat later...
Snap heel goed je standpunt.
Het een en ander is denk ik verkeerd over gekomen doordat ik de info viavia verkregen heb.
Mocht ik je in persoon beledigd hebben in wat voor manier dan ook hiervoor mijn excuses!!
(ik was in die tijd ook wat prikkelbaar omdat er een en ander had tegen gezeten

)
Greetz Arnold