• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Corsa A/B naar 2.0 liter motor: het grote ombouw topic

Ja ok, ik heb ze volgens mij nog nooit gezien. Ben wel benieuwd naar hoe ze eruit zien, en nog belangrijker misschien, hoe ze nou precies gemaakt worden.

Komt vast nog wel een keer langs.

- ik zie nu dat er wat nieuwe afbeeldingen geplaatst zijn op de site.

waaaaahhh,

tjek die rommel bij die calibra dan!!!

daar is even een vliegwiel geknapt!!! niet normaal joh..

diegene kan nog van geluk spreken dat de zooi naar boven en naar voren is gespettert....

EN OM OVER DIE AANDRIJFASSEN NOG MAAR NIET TE SPREKEN!!!

wat een meuk:o:o:o:o:o:o

idd bende, maar volgens mij heeft M-tech nu assen uit 1 stuk laten maken.

ik koop ze in ieder geval niet, ik kan het zelf goedkoper verzamellen :P

ik heb ff een paar dingetjes die ik ff voor de zekerheid by jullie wil nalopen...

- c14nz benzine tank icm 2.0 16v brandstofpomp (van een astra gsi 16v) gaat toch gewoon?

- seh past in 16v steunen? (we hebben een luxe probleem... 1 motorbok, en daar hangt een seh in van een maat, en aangezien er ook een 16v moet komen, lijkt dit me een mooie tydelijke oplossing terwyl de 16v groot beurtje krijgt:angel)

thnx alvast.

das mooi, liever ff dubbelchecken als strax te staan kutten:thumbup

maar dan heb ik binnenkort dus iets te doen:D

is best or, als t goed is geeft me maat die seh volgende week een opknapbeurt. hij wil er een kadett by om die seh in te hangen, roestryderzz sticker erop, en sprinten met dat ding:wors.

maar hij heeft nog geen kadett, en die seh hangt in mijn bok.. ik vind t zo wel een mooie manier om de bok vry te krijgen:angel

ik ga dan wel ff tydelijk seh knallen terwyl de 16v een opfrisbeurtje krijgt.

Terug
Naar boven