• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

corsa a ombouw z20let met f23 er zit leven in

Hallo Arjo,

ben blij voor je dat de Corsa het eindelijk doet :cool::cool:.

enige tijd geleden ben ik bij jou geweest voor het spuiten enz enz een mijn kadett cabrio (ik was met de astra station met die achterschade) en toen hebben we het er nog overgehad dat de corsa nie helemaal wilde wat jij wilde haha.

ik denk dat je er een hele grote kick van krijgt alsje eenmaal in dat verschrikkelijk mooie en snelle ding zit :P:P

suc6

gr Vincent

[rquote=1849457&tid=120862&author=vincent23]Hallo Arjo,

ben blij voor je dat de Corsa het eindelijk doet :cool::cool:.

enige tijd geleden ben ik bij jou geweest voor het spuiten enz enz een mijn kadett cabrio (ik was met de astra station met die achterschade) en toen hebben we het er nog overgehad dat de corsa nie helemaal wilde wat jij wilde haha.

ik denk dat je er een hele grote kick van krijgt alsje eenmaal in dat verschrikkelijk mooie en snelle ding zit :P:P

suc6

gr Vincent[/rquote]

hey

het komt allemaal eens goed:D

en met je kadett schiet die al een beetje op

gr

Kadett staat helaas even in de koelkast, wegens enkele tegenslagen, maar goed de lucht klaart alweer een beetje op en dan kunnen we weer fijn gaan knutselen.

als die gespoten moet worden, weet ik je te vinden haha :P

gr vinc

[rquote=1850572&tid=120862&author=vincent23]Kadett staat helaas even in de koelkast, wegens enkele tegenslagen, maar goed de lucht klaart alweer een beetje op en dan kunnen we weer fijn gaan knutselen.

als die gespoten moet worden, weet ik je te vinden haha :P

gr vinc[/rquote]

is goed rustig aan komt het van zelf goed:D

lange tijd stil geweest,druk met werk.

maar de bedrading is voor 95% gereed,ook na veel veranderingen,is er ook het een en ander verandert.lang verhaal.maakt eigenlijk niets meer uit.

feit is dat de corsa 9 augustus naar dp in nijmegen gaat,eerst alle bedrading en sensoren na lopen,en als dat 100% in orde is gaat de corsa op de bank,de afspraak staat dus het einde komt nu echt in zicht ;)

super gaaf dit project... als ik het geld ervoor had deed ik het ook met mijn corsa b want 60pk is toch best langzaam op momenten dat ik het gas in wil trappen... :jerry :jerry

blijf dit project volgen.. :thumb

BPR

altijd gezellig david

zaterdag gaat nog wel de motor er even uit,moeten een paar dingen verandert worden,en de kabelboom even goed afwerken,zodat alles goed is als de corsa 9 augustus naar dp gaat

ja zorg maar dat alles in orde is anders is het zonde van de bank tijd

en dp is niet goedkoop king: wel erg goed!

ik kom zeker wel ff langs ben wel benieuwd eigenlijk hoe je alles gemaakt hebt

en hoe het draaid natuurlijk

de corsa staat bij dp.na een dag meten,en nog wat veranderen aan de bedrading.

gaat het de goede kant op om de z20let telaten draaien.

er is heel veel tijd in het na meten en controlleren van de bedrading gegaan.

maar de computer werkt met de opel sencoren.

maar omdat het gisteren telaat werd en er best nog een antal uren in het schrijven van een progama gaat zitten,is de corsa in nijmegen blijven staan.

foto's volgen ;)

@max wrote:Succes!!! Nu er voor zorgen dat ie binnekort maar eens echt pruttelt!!

dat komt goed,zaterdag kan ik de corsa ophalen,maar dan later moet ik terug om de motor echt,goed telaten afstellen

voor die tijd alle andere zaken in orde maken,kabelboom goed in de auto leggen en wat kleine zaken

Terug
Naar boven