• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

corsa a v6

er is nog een nieuwe in aan tocht een d kadett en daar naar nog een c corsa allemaal v6 en dan nog een c ascona maar daar ben ik nog niet over uit wat voor motor zit te denken :wtf aan een 2.6 turbo of een v8 maar eerst de ander autos maar klaar zal nog even een paar foto s van de kadett er op zetten :jerry

er is nog een nieuwe in aan tocht een d kadett en daar naar nog een c corsa allemaal v6 en dan nog een c ascona maar daar ben ik nog niet over uit wat voor motor zit te denken :wtf aan een 2.6 turbo of een v8 maar eerst de ander autos maar klaar zal nog even een paar foto s van de kadett er op zetten :jerry

kadetttank1.jpg

kadetttank5.jpg

kadetttank6.jpg

kadetttank3.jpg

kadetttank6.jpg

DSC02324.jpg

kadett13-7-12.jpg

kadettachteras.jpg

kadett.jpg

kadett13-7-12-1.jpg

motorkadett.jpg

uitlaatkadett.jpg

zo weer een paar fotos de kadett is bijna van binnen een astra f gsi alles bouwen we om er komt dus een simons uitlaat onder :thumbup

kadetttank1.jpg

kadetttank5.jpg

kadetttank6.jpg

kadetttank3.jpg

kadetttank6.jpg

DSC02324.jpg

kadett13-7-12.jpg

kadettachteras.jpg

kadett.jpg

kadett13-7-12-1.jpg

motorkadett.jpg

uitlaatkadett.jpg

zo weer een paar fotos de kadett is bijna van binnen een astra f gsi alles bouwen we om er komt dus een simons uitlaat onder :thumbup

gvd 3.2 overleden..distributie schade..rij je 20km in het dorp en dan gebeurt zoiets :fy1

nou is onzevraag of de kleppen van een 3.0 ook in een 3.2 passen?

alvast bedankt voor de reacties

gvd 3.2 overleden..distributie schade..rij je 20km in het dorp en dan gebeurt zoiets :fy1

nou is onzevraag of de kleppen van een 3.0 ook in een 3.2 passen?

alvast bedankt voor de reacties

Das klote, Riem niet vervangen met inbouwen? Heb evt wel een complete originele gm koppakkingsset te koop voor een leuk prijsje van een x30xe.

Weet alleen niet of dit hetzelfde is, dus ook niet van de kleppen...

Das klote, Riem niet vervangen met inbouwen? Heb evt wel een complete originele gm koppakkingsset te koop voor een leuk prijsje van een x30xe.

Weet alleen niet of dit hetzelfde is, dus ook niet van de kleppen...

dat kan, maar als je niet vervangt zonder echt bewijs dat het nog niet nodig is, neem je een bewust risico.

Ik stond voor hetzelfde dilemma, waar ik het x30xe blok van kocht verzekerde mij dat het pas een jaar oud was.

Het kan idd altijd zo knappen, met een c20ne ook gehad die na vervangen 3000km later knapte en met een c20xe

waarvan het veertje van de spanner afbrak en meedraaide tussen de riem, ook kapot, pech kan je hebben.

Maarja hoe het ook is gebeurd, het blijft klote.

dat kan, maar als je niet vervangt zonder echt bewijs dat het nog niet nodig is, neem je een bewust risico.

Ik stond voor hetzelfde dilemma, waar ik het x30xe blok van kocht verzekerde mij dat het pas een jaar oud was.

Het kan idd altijd zo knappen, met een c20ne ook gehad die na vervangen 3000km later knapte en met een c20xe

waarvan het veertje van de spanner afbrak en meedraaide tussen de riem, ook kapot, pech kan je hebben.

Maarja hoe het ook is gebeurd, het blijft klote.

er is een een nieuwe set op gekomen van gm maar kan nog niet kijken wat de schade is moet eerst het blok er uit maar ja er staat nog een kadett int hok heb snel even gekeken maar de uitlaat nokenas van de tweede bank was al 7 tanden ver sprongen en de riem nog heel snap er niks van hadden we ook al met de 2.5 het is klote maar wat doe je er aan :cry

Terug
Naar boven