Ik was vanmiddag woest maar dat is inmiddels over. Misschien hebben ze die kap van een andere motor gepakt ofzo. Ik weet het niet. Ik merk het niet aan de prestaties van de motor. Je kunt wel zien aan mijn berichten dat ik heel erg 'mood swings' heb

. Terugbrengen of houden of slopen? Het kan ook zijn dat ik met de nodige reparaties toch nog een aardige auto heb. Want ik moet wel zeggen, het ziet er allemaal vrij netjes uit (ook de binnenkant). Het is echter maar de vraag of de km teller juist is. Ik kan dat achterhalen door eens te gaan rondbellen naar garages in Emmen. Ik heb in de stempel ruimtes van het onderhoudsboekje elke keer een BS gezien. Waar dat voor staat is mij nog niet duidelijk maar bij het vervangen van de distributie riem staat ook een BS. Als ik er achter ben gekomen welke garage dat is dan kan ik misschien nog achterhalen wat er gebeurd is (ook met de kop etc).
Als zij zich de beurt nog wel herinneren maar de kop er nooit hebben afgehaald dan is het duidelijk dat die P. heeft zitten klooien.
@kaneelschep wrote:Ik ben ook eens bij die peter mulder jr. geweest. Heb ik hier ook over verteld. Meer bleken hem toen te kennen als een flinke oplichter. Nah ja.. Oplichter.. Iemand die zooi verkoopt aan mensen die dat niet zien en daar geen wroeging van heeft, zeg maar.
Beginnende bestuurders die niet iemand meenemen die van autos af weet, worden bij zo'n verkoper gewoon hard genaaid.
Dat is hoe hij geld verdient. Tja. Ik vind ook wel dat je zelf moet weten wat je koopt. Maar er is echt wel een grens in wat je kan aanbieden. Helemaal met praktisch nieuwe apk enzo. En wees er dan ook eerlijk over.
Ik ging voor een golf3 gti. 200km rijden voor mij hè naar stadskanaal
Van te voren over de telefoon was alles perfect met de auto natuurlijk. Kon er zo mee wegrijden.
Toen ik er was bleek het echt een gigantisch hok. Nat van binnen. Sloten deden het niet, geen koelvloeistof te bekennen, Sludge, Liep slecht, controlelampjes die niet uitgingen. Overal aan de auto was wel iets. Nah ja.. We hebben die gozer iig flink uitgelachen en voor de auto bedankt.
Mijn corsa A die ik uiteindelijk kocht was 250 euro met bijna een jaar apk. Heb ik al een nieuw achterspatbord, voorlip, en halve chassis balk aangelast. Uitlaat opgelapt, koplamp gereviceerd, koppakking, thermostaat, veren, remmen, schokdempers en lambda vervangen. Maar ja. Dat doe ik allemaal zelf. Onderdelen koop ik goedkoop of tweede hands of had ik al..
En het allerbelangrijkste is dat ik van te voren wist dat ie dat allemaal had!
Ga je nu wel gewoon verder met de auto? Wegdoen en iets anders halen kost je vaak meer
Sloop is voor een corsa B nog heeelveel te halen!
200km (!).. nou dan sta je ook ff te flippen toch?
Precies, het gaat mij daar ook om. Als ik weet wat ik moet vervangen (zoals de puntjes op APK lijst, ging ik mee akkoord) dan is het niet zo'n probleem. Bij elkaar (koop auto + reparaties) kom ik dan op zo'n 1200 euro en dan was ik tevreden en had ik nog een kleine reserve.
Ik koop er in elk geval nooit meer wat. Dat weet ik wel.
Ik zie dat ze bij
mijnautoonderdelen.nl grote kortingen doen:
Distributieriem kit + Waterpomp €74 euro.