@Maikeltjeee wrote:Graag het resultaat posten ben er nieuwschierig na! Succes
@Nick46 wrote:@Coiler merci voor de foto's bij mijn verwarming valt het ook zwaar tegen, maar ik heb wel de witte plakkertjes weg gelaten om wat meer licht te hebben.
Had het laatst nog gekeken toen het buiten volledig donker was... enkel licht in de eerste twee streepjes van onder eigenlijk niks.
Bij mij wel iets meer resultaat als bij u waarschijnlijk omdat ik daar witte ledjes heb zitten.
Ik ga de mid console achter paar weken er terug uithalen omdat ik deze ga opspuiten in de kleur van de auto (nu weet ik toch hoe alles los moet) en ga dan eens kijken voor wat leds bij te steken om meer licht te hebben.
Dit is na het opschuren van de LED's wat toch een beter resultaat geeft
Middelste lampje moet nog vervangen worden door een witte led.
Kwaliteit van de foto is niet goed. Dit is goed gelukt qua verlichting.
Zo is het nu, na de aanpassingen zal ik de nieuwe foto's ook uploaden.
@Nick46 wrote:@Coiler merci voor de foto's bij mijn verwarming valt het ook zwaar tegen, maar ik heb wel de witte plakkertjes weg gelaten om wat meer licht te hebben.
Had het laatst nog gekeken toen het buiten volledig donker was... enkel licht in de eerste twee streepjes van onder eigenlijk niks.
Bij mij wel iets meer resultaat als bij u waarschijnlijk omdat ik daar witte ledjes heb zitten.
Ik ga de mid console achter paar weken er terug uithalen omdat ik deze ga opspuiten in de kleur van de auto (nu weet ik toch hoe alles los moet) en ga dan eens kijken voor wat leds bij te steken om meer licht te hebben.
Dit is na het opschuren van de LED's wat toch een beter resultaat geeft
Middelste lampje moet nog vervangen worden door een witte led.
Kwaliteit van de foto is niet goed. Dit is goed gelukt qua verlichting.
Zo is het nu, na de aanpassingen zal ik de nieuwe foto's ook uploaden.