• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Corsa B LED dashboard verlichting

Iemand een idee waar ik mijn +12V en 0V in de buurt van mijn midden console het gemakkelijkste haal voor het aansluiten van aparte LED's.

Lol, heb dit ook geprobeerd king: Ging goed, alle lampkes deden het, alleen kreeg de kilometerteller kabel niet meer op de tellerbak :angel

Sinds dien is het nooit meer goed gekomen, ding rammelt nu als de nete :(

Lol, heb dit ook geprobeerd king: Ging goed, alle lampkes deden het, alleen kreeg de kilometerteller kabel niet meer op de tellerbak :angel

@foofighter wrote:Lol, heb dit ook geprobeerd king: Ging goed, alle lampkes deden het, alleen kreeg de kilometerteller kabel niet meer op de tellerbak :angel

Bij mij was dit gewoon een klik systeem ;) heb nergens een kabel moeten los maken.

@foofighter wrote:Lol, heb dit ook geprobeerd king: Ging goed, alle lampkes deden het, alleen kreeg de kilometerteller kabel niet meer op de tellerbak :angel

Bij mij was dit gewoon een klik systeem ;) heb nergens een kabel moeten los maken.

@Nick46 wrote:Zijn dezelfde als ik er nu heb in zitten. Ik ga er gewoon nog apart bij plaatsten voor meer licht.

Toch bedankt!

Nog even dit: Dat ze er hetzelfde uitzien betekent nog niet dat er dezelfde soort leds inzitten.

Je moet extra felle, difuse (grote hoek) leds hebben.

Als je ze bij Steve gekocht hebt zou je hetzelfde resultaat moeten hebben als op zijn foto's.

Groeten Ronald

@Nick46 wrote:Zijn dezelfde als ik er nu heb in zitten. Ik ga er gewoon nog apart bij plaatsten voor meer licht.

Toch bedankt!

Nog even dit: Dat ze er hetzelfde uitzien betekent nog niet dat er dezelfde soort leds inzitten.

Je moet extra felle, difuse (grote hoek) leds hebben.

Als je ze bij Steve gekocht hebt zou je hetzelfde resultaat moeten hebben als op zijn foto's.

Groeten Ronald

@2e-c14nz wrote:Had laatst de lampjes achter de 3 knoppen al vervangen maar vanmiddag toch de rest maar gedaan. sorry voor de slechte kwaliteit:)

20120327_221525-1.jpg

Wow! die is erg goed gelukt, waar heb je de lampjes vandaan?

super resultaat. Heb je er bij gezet? Of heb je standaard gaten gebruikt?

@2e-c14nz wrote:Had laatst de lampjes achter de 3 knoppen al vervangen maar vanmiddag toch de rest maar gedaan. sorry voor de slechte kwaliteit:)

20120327_221525-1.jpg

20120327_221525-1.jpg

Wow! die is erg goed gelukt, waar heb je de lampjes vandaan?

super resultaat. Heb je er bij gezet? Of heb je standaard gaten gebruikt?

20120327_221525-1.jpg

ben benieuwd na de ledverpakking. En mijn vraag is nog heb je alles gesoldeerd of normaal erin gezet is? Lang werk gekost?

ben benieuwd na de ledverpakking. En mijn vraag is nog heb je alles gesoldeerd of normaal erin gezet is? Lang werk gekost?

En hoe kom je aan die LEDS of speciale naam of iets? Anders wacht ik af op foto en dan haal ik ze dan vind het mooi resultaat vooral bij de tellerplaten

@Nick46 wrote:@foofighter wrote:Lol, heb dit ook geprobeerd king: Ging goed, alle lampkes deden het, alleen kreeg de kilometerteller kabel niet meer op de tellerbak :angel

Volgens mij ligt het net aan het bouwjaar xD Mijn kabel zat met zon klem vast, dus was best wel pissed :swear

Maarja leer je van toch :angel

En hoe kom je aan die LEDS of speciale naam of iets? Anders wacht ik af op foto en dan haal ik ze dan vind het mooi resultaat vooral bij de tellerplaten

@Nick46 wrote:@foofighter wrote:Lol, heb dit ook geprobeerd king: Ging goed, alle lampkes deden het, alleen kreeg de kilometerteller kabel niet meer op de tellerbak :angel

Volgens mij ligt het net aan het bouwjaar xD Mijn kabel zat met zon klem vast, dus was best wel pissed :swear

Maarja leer je van toch :angel

Terug
Naar boven