• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Corsa B opknappen

origineel gepost door corsalientje

Had gisteren bij 1 bedrijf een prijsopgave gevraagd.

Die vroeg totaal (incl schuren + spuiten) 500 euro.. dus dat moet wel goedkoper kunnen, toch? :)

Iemand enig idee hoe ik de asbak los krijg, wil het LCD scherm van de Parrot CK3100 erin schroeven. Kom er zo niet bij:hmmz

asbak zelf of klep om te openen

asbak zit stevig vast kan je eruit trekken pas op als er wat inzit en asbak kompleet eruit is met 4 schroeven 2 binnen en 2 buiten aan de onderkant van klepje ;)

Had gisteren bij 1 bedrijf een prijsopgave gevraagd.

Die vroeg totaal (incl schuren + spuiten) 500 euro.. dus dat moet wel goedkoper kunnen, toch? :)

Iemand enig idee hoe ik de asbak los krijg, wil het LCD scherm van de Parrot CK3100 erin schroeven. Kom er zo niet bij:hmmz

asbak zelf of klep om te openen

asbak zit stevig vast kan je eruit trekken pas op als er wat inzit en asbak kompleet eruit is met 4 schroeven 2 binnen en 2 buiten aan de onderkant van klepje ;)

met een beetje geluk heb je voor 500 euro ook een verlagingsset en mischien nog leuke velgen ook

met een beetje geluk heb je voor 500 euro ook een verlagingsset en mischien nog leuke velgen ook

De asbak zelf heb ik er al uit kunnen halen.

De lcd zit nu met dubbelzijdig tape in dat klepje, maar na elke bocht lazert het lcd los

4 schroeven, dan ga ik in deze eens kijken als het licht is buiten of ik ze kan vinden, zijn ze in de buurt van het scharnierpunt?

BTW, die 500 euro was alleen voor de kap, de voorbumper laat ik zo, heb het van de week met poetsen + netjes lakken aardig weg gekrijgen :)

De asbak zelf heb ik er al uit kunnen halen.

De lcd zit nu met dubbelzijdig tape in dat klepje, maar na elke bocht lazert het lcd los

4 schroeven, dan ga ik in deze eens kijken als het licht is buiten of ik ze kan vinden, zijn ze in de buurt van het scharnierpunt?

BTW, die 500 euro was alleen voor de kap, de voorbumper laat ik zo, heb het van de week met poetsen + netjes lakken aardig weg gekrijgen :)

ja sommige mensen (mannen) denken bij vrouwen dat ze er een slaatje uit kennen slaan want die hebben er tog geen verstand van :sleeping

voor 500 laat ik je hele auto bijna spuiten ;)

en ja schroefjes zie je wel als het dag licht is je moet alleen een kleine kruisschroevendraaier hebben een vuistje noemen ze het ook wel eens dan kom je er het best bij ;)

ja sommige mensen (mannen) denken bij vrouwen dat ze er een slaatje uit kennen slaan want die hebben er tog geen verstand van :sleeping

en ja schroefjes zie je wel als het dag licht is je moet alleen een kleine kruisschroevendraaier hebben een vuistje noemen ze het ook wel eens dan kom je er het best bij ;)

origineel gepost door Dennis-Corsa-B

Man wat een connecties, voor dat geld zou ik het ook nog eens overwegen!

Kijk daarom ga ik dus nog even kijken bij nog andere bedrijven, want vond 500 best pittig voor alleen een kap ;)

Maar als je bijna de hele auto kan doen voor 500, dan ben ik snel uitgezocht :)

Kijk daarom ga ik dus nog even kijken bij nog andere bedrijven, want vond 500 best pittig voor alleen een kap ;)

Maar als je bijna de hele auto kan doen voor 500, dan ben ik snel uitgezocht :)

origineel gepost door foofighter

mijn collega heeft een golf 4 :o gekocht met schade en heeft hem laten spuiten helemaal voor 750 en moet zeggen dat was een speciale kleur metallic lack (wist die spuiter niet) maar het is echt netjes :thumbup

origineel gepost door foofighter

mijn collega heeft een golf 4 :o gekocht met schade en heeft hem laten spuiten helemaal voor 750 en moet zeggen dat was een speciale kleur metallic lack (wist die spuiter niet) maar het is echt netjes :thumbup

Dat zijn echt de betere prijzen :o

en in rotterdam/charlois ook nog ;)

Is hier maar 5 km vandaan! Kan je me het adres door PM-en dan kom ik morgenmiddag na 15u ff buurten ;)

Terug
Naar boven