• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Corsa B opknappen

origineel gepost door Ace_Corsa

Dus dan kan er wel zo'n gaas-grille op zoals deze:

(Klik)

Persoonlijk vind ik die Mobiele kippenschuur grils niet echt alles..

vind het eerder goedkoop dan stoer ogen.

Dat is een mening hoor..

ga dan voor een mooie kunstof embleemloos exemplaar..

geerwegupgrades012.jpg

> bug killer zijn corsa-B <

Of gewoon origineel natuurlijk:

StekTuning049-2.jpg

Willem

(Klik)

Sorry, beetje een dubbelpost, maar zou iemand kunnen bevestigen dat deze grille zeker past? Want als ik hem bestel en hij past niet dan sta ik dadelijk met een Corsa zonder grille op de meeting. En dan is er geen tijd meer om een andere te bestellen die ook nog op tijd hier is, daarom wil ik het even zeker weten.

Heb zitten overwegen om toch lamellen te pakken in plaats van gaas, maar ben dus toch voor gaas gegaan.

(Klik)

Persoonlijk vind ik die Mobiele kippenschuur grils niet echt alles..

vind het eerder goedkoop dan stoer ogen.

Dat is een mening hoor..

ga dan voor een mooie kunstof embleemloos exemplaar..

geerwegupgrades012.jpg

> bug killer zijn corsa-B <

Of gewoon origineel natuurlijk:

StekTuning049-2.jpg

Willem

Past gewoon , mits de grill geen troep is , de meeste site's die het verkopen weten niet eens wanneer de Corsa B met nieuw type uit is gekomen , en steeds meer Corsa's onder de 97 rijden met een nieuw type ivm schade of dat het mooier oogt .

Heb namelijk bij de vleet die "nieuwe" type's voorbumpers verkocht en dus nogmaals : Ja , het past ( en als je geen fatsoenlijk merk kiest / koopt , kan er weleens de kans zijn dat het niet 1 2 3 past , geld ook voor de lamellen ) .

(Klik)

Sorry, beetje een dubbelpost, maar zou iemand kunnen bevestigen dat deze grille zeker past? Want als ik hem bestel en hij past niet dan sta ik dadelijk met een Corsa zonder grille op de meeting. En dan is er geen tijd meer om een andere te bestellen die ook nog op tijd hier is, daarom wil ik het even zeker weten.

Heb zitten overwegen om toch lamellen te pakken in plaats van gaas, maar ben dus toch voor gaas gegaan.

(Klik)

Ondertussen een aantal weken verder..

Heb een nieuwe gebruikte motorkap kunnen overnemen van een particulier. Deze heeft geen last van de bekende roest plekken etc. en ziet er nog erg goed uit. De kleurcode komt ook overeen. Zodra de sneeuwschuiferts weer van de weg afzijn en het weer warmer weer wordt buiten vervang ik me huidige motorkap voor deze.

De zoektocht naar andere velgen is (ook ivm de sneeuw) op een laag pitje komen te staan. Mocht er nog iemand leuke GSI velgjes hebben hoor ik het wel! Voor de spoiler geldt een beetje hetzelfde verhaal. Zag vanochtend vroeg dat er iemand met zn trekhaak tegen de voorbumper is gekomen, hele kentekenplaat krom. De schade aan de bumper lijkt gelukkig mee te vallen.

Ben ook van plan om tzt een andere radio in te bouwen die ook geschikt is voor de display in de Corsa. Weet iemand toevallig een radio die dat ondersteund?

Past gewoon , mits de grill geen troep is , de meeste site's die het verkopen weten niet eens wanneer de Corsa B met nieuw type uit is gekomen , en steeds meer Corsa's onder de 97 rijden met een nieuw type ivm schade of dat het mooier oogt .

Heb namelijk bij de vleet die "nieuwe" type's voorbumpers verkocht en dus nogmaals : Ja , het past ( en als je geen fatsoenlijk merk kiest / koopt , kan er weleens de kans zijn dat het niet 1 2 3 past , geld ook voor de lamellen ) .

(Klik)

Als je deze GSi velgen bedoeld , heb ik nog een setje ter overname staan :

Foto-XRASATLE.jpg

Hoor het wel via U2U als er interesse is !

Ondertussen een aantal weken verder..

Heb een nieuwe gebruikte motorkap kunnen overnemen van een particulier. Deze heeft geen last van de bekende roest plekken etc. en ziet er nog erg goed uit. De kleurcode komt ook overeen. Zodra de sneeuwschuiferts weer van de weg afzijn en het weer warmer weer wordt buiten vervang ik me huidige motorkap voor deze.

De zoektocht naar andere velgen is (ook ivm de sneeuw) op een laag pitje komen te staan. Mocht er nog iemand leuke GSI velgjes hebben hoor ik het wel! Voor de spoiler geldt een beetje hetzelfde verhaal. Zag vanochtend vroeg dat er iemand met zn trekhaak tegen de voorbumper is gekomen, hele kentekenplaat krom. De schade aan de bumper lijkt gelukkig mee te vallen.

Ben ook van plan om tzt een andere radio in te bouwen die ook geschikt is voor de display in de Corsa. Weet iemand toevallig een radio die dat ondersteund?

Als je deze GSi velgen bedoeld , heb ik nog een setje ter overname staan :

Foto-XRASATLE.jpg

Hoor het wel via U2U als er interesse is !

Terug
Naar boven