• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Corsa B spuiten

Ga ik aankomende week doen. Maar nu nog een vraag ik wil hem eigenlijk laten overspuiten omdat mijn lak veel krassen heeft verschillende roestplekjes begint te krijgen en wat doffer is. Zou ik hiervoor ook een schoonmaak bedrijf kunnen gebruiken? Voor de lak te polijsten/verzegelinen zou dit ook goed genoeg zijn?

Ga ik aankomende week doen. Maar nu nog een vraag ik wil hem eigenlijk laten overspuiten omdat mijn lak veel krassen heeft verschillende roestplekjes begint te krijgen en wat doffer is. Zou ik hiervoor ook een schoonmaak bedrijf kunnen gebruiken? Voor de lak te polijsten/verzegelinen zou dit ook goed genoeg zijn?

je moet gewoon naar een spuiter rijden liefst een 1 mans zaak en daar vragen wat dat kost

de ene vraagt dit de ander dat is moeilijk te zeggen

je moet gewoon naar een spuiter rijden liefst een 1 mans zaak en daar vragen wat dat kost

de ene vraagt dit de ander dat is moeilijk te zeggen

Dus gedemonteerd kan me dit tegen de 600 - 700 euro aan kosten? Hoor veel verschillende bedragen door elkaar beetje verwarrend.

Dus gedemonteerd kan me dit tegen de 600 - 700 euro aan kosten? Hoor veel verschillende bedragen door elkaar beetje verwarrend.

Daar heb ik het niet over ik wil in de toekomst er mee na shows etc. vandaar.

Zou rond de 1000 met alles gedemonteerd wel mogelijk zijn?

Daar heb ik het niet over ik wil in de toekomst er mee na shows etc. vandaar.

Zou rond de 1000 met alles gedemonteerd wel mogelijk zijn?

@Onderbroekie wrote:Zo dan wil ik wel naar de plek gaan waar jij hem laat spuiten :-P

heb namelijk ook een corsa b alleen de kleur is een beetje raar, dat curry geel achtig gedoe :D

@astraTD wrote:Heb je geen vrienden/kennissen wat iets voor je kunnen regelen?

Als ik eens de station van me wil laten spuiten, strip ik hem wel natuurlijk zelf en betaal zelf de lak, ben ik voor 400,- klaar. Is wel vrienden prijs dan.

1500,- tot 2000,- vind ik wel veel geld, zo groot is een corsa nou ook weer niet.

Zoals ik al zei vriendenprijs.

Denk als jij hem helemaal kaal en geschuurd alles zou kunnen leveren, ben je misschien rond de 600 700,- kwijt.

@Onderbroekie wrote:Zo dan wil ik wel naar de plek gaan waar jij hem laat spuiten :-P

heb namelijk ook een corsa b alleen de kleur is een beetje raar, dat curry geel achtig gedoe :D

Als ik eens de station van me wil laten spuiten, strip ik hem wel natuurlijk zelf en betaal zelf de lak, ben ik voor 400,- klaar. Is wel vrienden prijs dan.

1500,- tot 2000,- vind ik wel veel geld, zo groot is een corsa nou ook weer niet.

Zoals ik al zei vriendenprijs.

Denk als jij hem helemaal kaal en geschuurd alles zou kunnen leveren, ben je misschien rond de 600 700,- kwijt.

Zo dan wil ik wel naar de plek gaan waar jij hem laat spuiten :-P

Zo dan wil ik wel naar de plek gaan waar jij hem laat spuiten :-P

Heb je geen vrienden/kennissen wat iets voor je kunnen regelen?

Heb je geen vrienden/kennissen wat iets voor je kunnen regelen?

Ik zou bij verschillende spuiters diverse offertes opvragen wat het kost met of zonder demonteren en het voorwerk dat de spuiter nog moet doen. Dat is veel gemakkelijker vergelijken.

Terug
Naar boven