• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

[Corsa B] Xenon tips?

hahah ja klopt, volgens mij zie ik die vectra wel eens rondrijden. heb je die velgen er pas onder?..

Vandaag even terug geweest bij de persoon waar ik de xenon had gekocht. Setje slim ballast erin gezet en me xenon doet het weer perfect.

20fdap.jpg

11rt6xy.jpg

Oke, ik heb deze auto volgens mij wel eens zien voorbij rijden. maar niet met deze velgen ;)

Ik heb een vraag over mijn Angel eyes, links (passagierskant) werkt gewoon altijd goed. Alleen aan de bestuurderskant doen de angel eyes het niet altijd, dan doe ik xenon aan dan gaan ze ook aan en als ik xenon uit doe blijven ze soms aan en soms gaan ze uit met de xenon. Betekend dit dat ik ze verkeerd heb aangesloten?

Het is heel vervelend, omdat het niet altijd gebeurd dus weet ik niet waar het aan ligt..

Oke, ik heb deze auto volgens mij wel eens zien voorbij rijden. maar niet met deze velgen ;)

Ik heb een vraag over mijn Angel eyes, links (passagierskant) werkt gewoon altijd goed. Alleen aan de bestuurderskant doen de angel eyes het niet altijd, dan doe ik xenon aan dan gaan ze ook aan en als ik xenon uit doe blijven ze soms aan en soms gaan ze uit met de xenon. Betekend dit dat ik ze verkeerd heb aangesloten?

Het is heel vervelend, omdat het niet altijd gebeurd dus weet ik niet waar het aan ligt..

Ik ga dit weekend even alle kabels van de koplamp loshalen en opnieuw aansluiten, misschien dat ik een foutje heb gemaakt of iets dergelijke. Het moet wel lukken uiteindelijk

heb je stekkertjes, kroonstenen of soldeer gebruikt om die ringen aan te sluiten?

kroonstenen is absoluut geen aanrader!!

Erwin

Ik ga dit weekend even alle kabels van de koplamp loshalen en opnieuw aansluiten, misschien dat ik een foutje heb gemaakt of iets dergelijke. Het moet wel lukken uiteindelijk

heb je stekkertjes, kroonstenen of soldeer gebruikt om die ringen aan te sluiten?

Erwin

[rquote=1858076&tid=140613&author=Erwin1987]heb je stekkertjes, kroonstenen of soldeer gebruikt om die ringen aan te sluiten?

Erwin[/rquote]

Idd, kroonsteentjes zijn nooit aan te raden.

Solderen is het beste, en als het verwijderbaar moet zijn een paar stevige stekkers.

[rquote=1858076&tid=140613&author=Erwin1987]heb je stekkertjes, kroonstenen of soldeer gebruikt om die ringen aan te sluiten?

Erwin[/rquote]

Idd, kroonsteentjes zijn nooit aan te raden.

Solderen is het beste, en als het verwijderbaar moet zijn een paar stevige stekkers.

[rquote=1858086&tid=140613&author=Erwin1987]ja voor apk weet ik niet of angel eyes mogen branden.

maar kroonstenen nooit gebruiken.

Erwin[/rquote]

Niet constant, volgens mij.

Het kan als dagrijlicht, dus uitschakelen zodra er andere verlichting aan gaat. Andere mogelijkheid is als stadslicht, waarbij het dus uit te schakelen moet zijn vanaf het dashboard.

[rquote=1858086&tid=140613&author=Erwin1987]ja voor apk weet ik niet of angel eyes mogen branden.

maar kroonstenen nooit gebruiken.

Erwin[/rquote]

Niet constant, volgens mij.

Het kan als dagrijlicht, dus uitschakelen zodra er andere verlichting aan gaat. Andere mogelijkheid is als stadslicht, waarbij het dus uit te schakelen moet zijn vanaf het dashboard.

Terug
Naar boven