• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Corsa GSI here we go topique van OpelRoosch!

Zal mijn hersen cel ook is een draai geven!!

"koop een normale Corsa, en bouwt deze dan om tot zoals jij hem zelf wilt hebben. Dan heb je genoeg keuze en ook in het zwart. Bouwt haar dan op het gemakkie om. Een stuk leuker en je kan de kosten verdelen over langere tijd"

Zeg ook maar wat hoor...

origineel gepost door tcat

Zal mijn hersen cel ook is een draai geven!!

"koop een normale Corsa, en bouwt deze dan om tot zoals jij hem zelf wilt hebben. Dan heb je genoeg keuze en ook in het zwart. Bouwt haar dan op het gemakkie om. Een stuk leuker en je kan de kosten verdelen over langere tijd"

Zeg ook maar wat hoor...

Idd ja. Gewoon een 1.2i van een omaatje ofzo :cool: en dan een gereviseerd 1.6 gsi blokkie derin en wat aanbouwdelen, ben je der ook.

Spoorverbreders niet goed voor je lagers? Net zo "slecht" als bredere wielen/ lage et waarde

Maakt allemaal nie veel uit, want een lagertje heb je zo vervangen:thumbup.

Het verhaal.. Tja, goede vraag.. Druk met met scheuren, waxen en dergelijke! ;)

Maar goed, het verhaal.. Gisteren was ik in Utrecht dus toen ook even naar een potentiele GSI in de buurt gaan kijken.. Zag er enorm goed uit en reed ook écht goed!

Toen naar huis, even besproken met broerlief en meteen terug gereden (is dat niet wat wanhopig?? Ja, maar dít klinkt GÓÉD)!! Dus rekening leeg getrokken (Mehh)! en weer terug gereden.

Broerlief en BaasJ even de auto laten inspecteren en er een rondje in laten scheuren, en hij was GOEDGEKEURD..!! Hij heeft dus een heus BaasJ keurmerk. ;)

GSI 1.6 16v

Hatchback

Oktober '97

60000 km

Metallic blue/purple

Nu ben ik hongerig dus meer info & foto's volgen nog!

:wub

en hoe gaat die kwa uiterlijk eruit zien missn heb ik een foto van je idee ik heb 601 foto's van b corsa's :P

kan je zien hoe die eruit gaat zien ongeveer en of het staat in die kleur :thumbup ;)

Thanks! Pics komen er asap.. Waarschijnlijk morgen!

En yay voor oude vrouwtjes die GSI's kopen, aan dat ding is echt alles nog origineel.

Is altijd netjes onderhouden bij de dealer/garage.

Ik ben er vrijwel 100% zeker van dat de kmstand gewoon klopt, ik zie een oud dametje ook niet zo snel aan de kmteller 'sleutelen'. ;) Daarbij zag het interieur er ook nog enorm goed uit, dat is ook meestal nogal gaar bij veel kms.

@HardcoreHell: Thanks!

origineel gepost door OpelRoos

Ik ben er vrijwel 100% zeker van dat de kmstand gewoon klopt, ik zie een oud dametje ook niet zo snel aan de kmteller 'sleutelen'. ;)

[/i]

Zeg het niet te hard hea :jerry

Terug
Naar boven