Hoi Dennis
ik had je net al een u2u terug gestuurd
Het klopt er zit een nieuw type bumper voor, en een grill, verder heb ik de remmen vervangen (voor) het complete interieur gereinigd, de kachel verlichting vervangen, koelvloeistof ververst, en olie en filters vervangen.
En een pakking vervangen van het blok (kleppendeksel) want die zweette als een gek, verder het contact blokje vervangen, want de radio viel steeds uit, en de carkit, dus dat is ook weer opgelost, het is een bekent probleem de oude opels hadden er vroeger al last van, ach en vw heeft het oa ook wel eens.
En wat nog meer, o ja de accu kon niet meer vast, die rand was helemaal weg gerot, alleen die rand trouwens, de rest is goed hard, dus daar heb ik een nieuwe rand opgezet.
De koplampen heb ik beide vervangen, de 1 was kapot, en de ander was het vastzetten van de lamp zelf wat mis mee, en het was een imitatie koplamp, nu zitten er weer 2 originele koplampen in.
Ook de draag arm aan de schade kant (bijrijders kant) heb ik vervangen, ik kon er niet veel aan zien, maar 100% recht was hij niet, dus het moet gewoon goed, dus een andere erop.
De auto is verder helemaal niets mis mee, hij loopt super mooi, en rijd geweldig goed, en verrot is hij ook niet, zelfs bij de draag armen is hij goed hard, en nog ongelast, buitenom zit er helemaal geen roest.
Het is een zeer nette corsa, leuk trouwens Dennis dat je de foto's nog hebt van de schade.
Ik had er al even om gezocht, maar leuk dat je ze geplaatst hebt hier :thumbup
Ik zal ook van het blok een foto plaatsen, want ook die is weer netjes, en als ik het kunststof heb behandelt zal ik ook daar een foto van plaatsen