• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

cruise control x16xel type 2, update uitgelezen!

had ik dit eerder geweten dan had ik het ook gedaan bij m'n vorige vectra. :(

Ik kreeg het ook niet voor elkaar daarom alles van de hand gedaan. :puke

Gelukkig heb ik bij deze vectra geen last zit er standaard in.

Dirkjan

Cruise werkte gisteren, vandaag wou ik hem aan doen deed ie het niet, was wel 3 graden ding op de mid knipperde, en mistlichten aan voor mist doet ie het dan soms niet?

Erwin

Cruise werkte gisteren, vandaag wou ik hem aan doen deed ie het niet, was wel 3 graden ding op de mid knipperde, en mistlichten aan voor mist doet ie het dan soms niet?

Erwin

tja

zonder brug lukt dat ook hoor

hSATkotcP9zyXLV7Gmv84w.jpg

ik heb wel extra kabels van de accu naar chassis gelegd, maar niet vanaf de dynamo, als ik daar op de min een kabel bij doe gaat het accu lampje op me dash branden??

kan het zijn dat de accu gewoon te weinig amp heeft is gewoon voor een normale pearl uitvoering en er zijn natuurlijk wel een hoop dingen bij gekomen, en wat voor een accu zou er in moeten dan?

Erwin

Kan ook slechte massa zijn op de Motor en Carroserie, echt een kwaal van opels uit deze bouwseries..

als je massa slecht is gaan er Positieve spanningen over de Massa heen, en dat kan stuurmodules in de war maken.

Zo gaf mijn motor Computer de Code p1600 vervang motor stuurmodule omdat de massa slecht was.

Willem

ik heb wel extra kabels van de accu naar chassis gelegd, maar niet vanaf de dynamo, als ik daar op de min een kabel bij doe gaat het accu lampje op me dash branden??

kan het zijn dat de accu gewoon te weinig amp heeft is gewoon voor een normale pearl uitvoering en er zijn natuurlijk wel een hoop dingen bij gekomen, en wat voor een accu zou er in moeten dan?

Erwin

Kan ook slechte massa zijn op de Motor en Carroserie, echt een kwaal van opels uit deze bouwseries..

als je massa slecht is gaan er Positieve spanningen over de Massa heen, en dat kan stuurmodules in de war maken.

Zo gaf mijn motor Computer de Code p1600 vervang motor stuurmodule omdat de massa slecht was.

Willem

Ja snap ik maar als ik hem de eerste keer gebruikt heb, en daarna nog een keer wil aanzetten doet ie het niet.

Erwin

Zal je moeten zoeken waar het probleem zit..

kan werkelijk alles zijn wat m aanstuurt..

van Bedienings schakelaar tot Koppelings schakelaar..

Van tellerpulse tot spanningsaanvoer...

van verkeer gemonteerde kabel tot stekker los..

Willem

Ja snap ik maar als ik hem de eerste keer gebruikt heb, en daarna nog een keer wil aanzetten doet ie het niet.

Erwin

Terug
Naar boven