• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

cruise control x16xel type 2, update uitgelezen!

Ik heb het idee dat de capaciteit van de accu te klein is. Als ik op cruise rij, en ik doe een paar dingen aan mistlichten voor en achter, dan gaat ie vanzelf uit. Kan dat?

Ik heb natuurlijk al meer dingen ingebouwd achteraf.

Erwin

ik heb allebei de schakelaars nieuwe gekocht, maar zal ook hier nog een keer overheen kijken, bedankt voor de tip.

Erwin

Ik heb het idee dat de capaciteit van de accu te klein is. Als ik op cruise rij, en ik doe een paar dingen aan mistlichten voor en achter, dan gaat ie vanzelf uit. Kan dat?

Ik heb natuurlijk al meer dingen ingebouwd achteraf.

Erwin

ga ik propberen wim bedankt!, vandaag weer op cruise gereden, alleen met mistlichten voor (xenon), gewoon licht(xenon), was er nog niks aan de hand, mistlicht achter aan en toen deed ie het niet meer :wtf

Erwin

SLechte massa op het achterlicht kan een hele goede zijn!!!!

dan krijg je + over de remlichten namelijk, en dan schakelt hij ook uit..

link: Mist achterlicht > Remlicht > gebruiken zelfde massa

ga ik propberen wim bedankt!, vandaag weer op cruise gereden, alleen met mistlichten voor (xenon), gewoon licht(xenon), was er nog niks aan de hand, mistlicht achter aan en toen deed ie het niet meer :wtf

Erwin

ga ik die ook even nakijken want volgens mij zit op de massa van me achterlicht ook de sigaretten aansteker van in de kofferbak( later ingebouwd) en de parkeersensoren heb ik volgens mij ook daar vandaan gehaald.... ik probeer ze allebei!

Erwin

SLechte massa op het achterlicht kan een hele goede zijn!!!!

dan krijg je + over de remlichten namelijk, en dan schakelt hij ook uit..

link: Mist achterlicht > Remlicht > gebruiken zelfde massa

ga ik die ook even nakijken want volgens mij zit op de massa van me achterlicht ook de sigaretten aansteker van in de kofferbak( later ingebouwd) en de parkeersensoren heb ik volgens mij ook daar vandaan gehaald.... ik probeer ze allebei!

Erwin

net ff gereden vanaf mijn vriendin naar huis deed cruise aan ging prima toen ging ik versnellen op cruise kapte die hem ineens af, en ging niet meer aan.

iemand nog suggesties?

ik heb alles wat wim heeft beschreven(bedankt hiervoor) gedaan en helaas nog geen resultaat.

Erwin

Terug
Naar boven