Christian-tsx
Post veel
hallo allemaal,
ik ga een d kadett 400 replica bouwen.
zal enige tijd duren, maar dat is niet erg.
de eerste delen heb ik inmiddels gekocht:
de kadett zelf, nu nog een 1.3 automaat. zit een half blok in (kop had de vorige eigenaar nodig).
bekleding zit er niet meer in, maar dat wordt toch allemaal veranderd. verder zitten de ruiten er bij, en is de koets in zeer goede staat, zit weinig roest en rottigheid aan.
en uiteraard nog een NL kenteken. hier de foto's:
Bij deze kadett heb ik een blok gekocht, deze is in duitsland gereviseerd werd mij verteld.
blok is een 2.4 liter.
carburateurs zijn 40er webers met K&N filters.
bak is een getrag 240.
dit blok zou eerst in een B manta rallyauto komen, maar dit project is niet doorgegaan, vandaar dat ik het voor een mooi prijsje kon kopen:
om dit blok in de kadett te bouwen is zeer veel aanpaswerk nodig, omdat de kadett natuurlijk niet achterwiel aangedreven is.
om het iets makkelijker te maken koop ik een carrosorie van een b manta voor onderdelen en ophanging etc. deze heb ik inmiddels ook gevonden.
assen worden ook van een b manta 2.0.
om een idee te krijgen wat ik wil maken:
gr. christian
ik ga een d kadett 400 replica bouwen.
zal enige tijd duren, maar dat is niet erg.
de eerste delen heb ik inmiddels gekocht:
de kadett zelf, nu nog een 1.3 automaat. zit een half blok in (kop had de vorige eigenaar nodig).
bekleding zit er niet meer in, maar dat wordt toch allemaal veranderd. verder zitten de ruiten er bij, en is de koets in zeer goede staat, zit weinig roest en rottigheid aan.
en uiteraard nog een NL kenteken. hier de foto's:
Bij deze kadett heb ik een blok gekocht, deze is in duitsland gereviseerd werd mij verteld.
blok is een 2.4 liter.
carburateurs zijn 40er webers met K&N filters.
bak is een getrag 240.
dit blok zou eerst in een B manta rallyauto komen, maar dit project is niet doorgegaan, vandaar dat ik het voor een mooi prijsje kon kopen:
om dit blok in de kadett te bouwen is zeer veel aanpaswerk nodig, omdat de kadett natuurlijk niet achterwiel aangedreven is.
om het iets makkelijker te maken koop ik een carrosorie van een b manta voor onderdelen en ophanging etc. deze heb ik inmiddels ook gevonden.
assen worden ook van een b manta 2.0.
om een idee te krijgen wat ik wil maken:
Laden…
www.manta400.nl
gr. christian