• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

D kadett c20xe Update 06-05

@bastiaan1981 wrote:

moet nog wel wat dingen aan de kadett doen want hij gaat best wel beroerd in z'n 5.

denk ff afstellen en is onder de pook hoes kijken hoe het zit want de 4 bak pook zit er ook nog in.

Anders kan je er ook een pook van een E-Kadett met 5-bak in zetten.

@CommoCruiser wrote:@bastiaan1981 wrote:

moet nog wel wat dingen aan de kadett doen want hij gaat best wel beroerd in z'n 5.

denk ff afstellen en is onder de pook hoes kijken hoe het zit want de 4 bak pook zit er ook nog in.

Maar dat past 1 op 1? Want dan is het opgelost

@CommoCruiser wrote:@bastiaan1981 wrote:

@bastiaan1981 wrote:@CommoCruiser wrote:@bastiaan1981 wrote:

Dan moet je wel oud type pook hebben. Nieuwer type loopt binnendoor met een gat in het schutbord.

@bastiaan1981 wrote:@CommoCruiser wrote:@bastiaan1981 wrote:

Dan moet je wel oud type pook hebben. Nieuwer type loopt binnendoor met een gat in het schutbord.

zo heb de papieren binnen :D alleen jammer dat me apk papieren er niet bij zitten en volgens de rwd site zit er ook geen apk op :argue

ik die gasten gebeld krijg je te horen dat dat ook niet in het systeem staat.

zij het verder naar kijken blijkt dat ie wel gekeurt is maar niet bekent is of ie goed of is afgekeurd

:fy1

en nu heeft ze een notie gemaakt wat naar zwolle gaat en als het mee zit bellen ze me binnen 48 uur maar het kan ook 5 dagen duren. ik vlink balen ik zeg tegen haar hij is goed gekeurd heb het zelfs 2 keer gevraagt aan die gasten en jullie maken een fout niet ik.

maar ik weet wel dat ik die gasten morgen weer bel :argue

zo heb de papieren binnen :D alleen jammer dat me apk papieren er niet bij zitten en volgens de rwd site zit er ook geen apk op :argue

ik die gasten gebeld krijg je te horen dat dat ook niet in het systeem staat.

zij het verder naar kijken blijkt dat ie wel gekeurt is maar niet bekent is of ie goed of is afgekeurd

:fy1

en nu heeft ze een notie gemaakt wat naar zwolle gaat en als het mee zit bellen ze me binnen 48 uur maar het kan ook 5 dagen duren. ik vlink balen ik zeg tegen haar hij is goed gekeurd heb het zelfs 2 keer gevraagt aan die gasten en jullie maken een fout niet ik.

maar ik weet wel dat ik die gasten morgen weer bel :argue

@Fearless wrote:Je apkrapport had je toen gelijk al moeten krijgen, dat werkt het zelfde als in een gewone garage.

Heb je nog een bon van de gemaakte kosten die dag?

Beetje vreemd want normaal krijg die rdw controleur een lijst met wat die moet doen...apk en motorwijziging dus. Mischien vergeten af te melden na het keuren lijkt me.

dat meen je niet heb ik weer :argue maakt het nog wat uit dat ik nog een nl kenteken nodig had?

ja de bon heb ik nog gelukkig en daar staat echt apk bij.

@Fearless wrote:Je apkrapport had je toen gelijk al moeten krijgen, dat werkt het zelfde als in een gewone garage.

Beetje vreemd want normaal krijg die rdw controleur een lijst met wat die moet doen...apk en motorwijziging dus. Mischien vergeten af te melden na het keuren lijkt me.

dat meen je niet heb ik weer :argue maakt het nog wat uit dat ik nog een nl kenteken nodig had?

@bastiaan1981 wrote:@Fearless wrote:Je apkrapport had je toen gelijk al moeten krijgen, dat werkt het zelfde als in een gewone garage.

ohja het was een belgische wagen he...

ik denk dat het een misverstandje is geweest bij de rdw....

Maar staat me iets van bij dat een buitenlandse wagen altijd bij invoer een nieuwe apk moet hebben.

gewoon ff achter aan iig.

Maar je hebt dus iig een bon met daarop dat je de apk ook betaald hebt. lijkt me dat ie straks gewoon even opnieuw apk gekeurd wordt en dat jij niet hoeft te betalen.

Beetje lastig maargoed, fouten maken is menselijk he.

Terug
Naar boven