@bastiaan1981 wrote:@Fearless wrote:Je apkrapport had je toen gelijk al moeten krijgen, dat werkt het zelfde als in een gewone garage.
Heb je nog een bon van de gemaakte kosten die dag?
Beetje vreemd want normaal krijg die rdw controleur een lijst met wat die moet doen...apk en motorwijziging dus. Mischien vergeten af te melden na het keuren lijkt me.
dat meen je niet heb ik weer :argue maakt het nog wat uit dat ik nog een nl kenteken nodig had?
ja de bon heb ik nog gelukkig en daar staat echt apk bij.
ohja het was een belgische wagen he...
ik denk dat het een misverstandje is geweest bij de rdw....
Maar staat me iets van bij dat een buitenlandse wagen altijd bij invoer een nieuwe apk moet hebben.
gewoon ff achter aan iig.
Maar je hebt dus iig een bon met daarop dat je de apk ook betaald hebt. lijkt me dat ie straks gewoon even opnieuw apk gekeurd wordt en dat jij niet hoeft te betalen.
Beetje lastig maargoed, fouten maken is menselijk he.
Heb je nog een bon van de gemaakte kosten die dag?
Beetje vreemd want normaal krijg die rdw controleur een lijst met wat die moet doen...apk en motorwijziging dus. Mischien vergeten af te melden na het keuren lijkt me.
dat meen je niet heb ik weer :argue maakt het nog wat uit dat ik nog een nl kenteken nodig had?
ja de bon heb ik nog gelukkig en daar staat echt apk bij.
ohja het was een belgische wagen he...
ik denk dat het een misverstandje is geweest bij de rdw....
Maar staat me iets van bij dat een buitenlandse wagen altijd bij invoer een nieuwe apk moet hebben.
gewoon ff achter aan iig.
Maar je hebt dus iig een bon met daarop dat je de apk ook betaald hebt. lijkt me dat ie straks gewoon even opnieuw apk gekeurd wordt en dat jij niet hoeft te betalen.
Beetje lastig maargoed, fouten maken is menselijk he.