• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

D kadett c20xe Update 06-05

ik ga dit topic door zetten ga morgen foto maken van de rekord en chevy en de aangekocht corsa

ja corsa is feest hoor ik ga de corsa van de week schuren en plamuren en dan matzwart en gelijk een beurt

uitvoeren

hij is vandaag goed gekeurd door de RDW :D :D het is nu een echte d kadett c20xe :D :D

heb 3 keuringen gedaan.

invoeren

motor omkeur

en apk

nu nog een weekje geduld :( voordat de papieren er zijn en dan platen halen een heerlijk toeren :D

en ga met de kadett naar de daf toe :D

hij is vandaag goed gekeurd door de RDW :D :D het is nu een echte d kadett c20xe :D :D

heb 3 keuringen gedaan.

invoeren

motor omkeur

en apk

nu nog een weekje geduld :( voordat de papieren er zijn en dan platen halen een heerlijk toeren :D

en ga met de kadett naar de daf toe :D

danku :D :D

je gaat hem zeker hier zien staan en rijden in de polder ;)

moet nog wel wat dingen aan de kadett doen want hij gaat best wel beroerd in z'n 5.

denk ff afstellen en is onder de pook hoes kijken hoe het zit want de 4 bak pook zit er ook nog in.

danku :D :D

je gaat hem zeker hier zien staan en rijden in de polder ;)

moet nog wel wat dingen aan de kadett doen want hij gaat best wel beroerd in z'n 5.

denk ff afstellen en is onder de pook hoes kijken hoe het zit want de 4 bak pook zit er ook nog in.

Gefeliciteerd!

Heb je geen tijdelijk kentekenbewijs gekregen?

Kreeg ik wel maar zal er dan mee te maken hebben dat jij hem geïmporteerd hebt.

In ieder geval super dat het gelukt is :D

Gefeliciteerd!

Heb je geen tijdelijk kentekenbewijs gekregen?

Kreeg ik wel maar zal er dan mee te maken hebben dat jij hem geïmporteerd hebt.

In ieder geval super dat het gelukt is :D

danku danku :wors :wors

ik heb helaas geen tijdelijk kenteken gekregen denk idd dat het te maken heeft dat ie uit belgie komt.

ik had wel een 1 dags kenteken. heb ook heerlijk binnen door getoerd naar emmeloord :D met dat mooie weer

danku danku :wors :wors

ik heb helaas geen tijdelijk kenteken gekregen denk idd dat het te maken heeft dat ie uit belgie komt.

ik had wel een 1 dags kenteken. heb ook heerlijk binnen door getoerd naar emmeloord :D met dat mooie weer

en nu op zoek naar een verlagingsset van 60mm rondom :D

en nieuwe banden onder de steffans velgen of een andere leuk setje velgen er onder

en nu op zoek naar een verlagingsset van 60mm rondom :D

en nieuwe banden onder de steffans velgen of een andere leuk setje velgen er onder

Terug
Naar boven