• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

D Kadett, C20XE. winterstalling + nieuwe delen

ken het ja,de schrik zit er toch wel ff in,bij mij heeft het toch echt wel een paar maandjes geduurt vooraleer ik weer de oude was qua rijden,en nog ben ik (zeker met dit weer) wel eens overdreven voorzichtig.

de meeste gladheid is ook wel weer weg.

ik heb al wel gespeelt in de sneeuw met dat gele monster die bij jullie in de buurt stond :P die heb ik zaterdag opgehaald :D

jah ben niet bang van een beetje gladheid. Maar zoals vorig jaar bij elke bocht bijna er dwars doorheen ( als er geen ander verkeer was uiteraard ) dat laat ik nog ff uit men hoofd :P

Haha jah de rekord opgehaald jah :P loopt wel lekker zo'n 2.4 hea :P

haha ja dat is het leuke van de gladheid, lekker de bochten door glijden :P

zo'n 2.4 rijd idd lekker, moet alleen ff kijken wat er met de bak aan de hand is. hij gaat niet zo heel erg fijn in de versnellingen :S, maar komt ook wel weer goed.

zonde van je kadettje kevin.

maar het is wel wat netter om je eerst voor te stellen op het forum ;) stellen de meeste hier op het forum wel op prijs :D.

grts

bekijk het van de andere kant, het kan altijd nog erger:

b96ff4ebdsc04625.jpg

[rquote=1830813&tid=92556&author=GlennGSI]Oi, haha das wel heel extreem idd. Maar onze voorbumper is stuk bij die niet volgens mij ![/rquote]

:jerry

[rquote=1831676&tid=92556&author=Astra F Vaassen]Ik hoop niet dat daar iemand achterin zat:o[/rquote]

Denk dat ze em dan niet op een openbare parkeerplaats hadden gezet :P Dan stond ie wel binnen, de overblijfselen eruit vissen :P

[rquote=1841311&tid=92556&author=Sebbe GSI]Nog wat aan je D gedaan glenn?:D[/rquote]

Neuh niet echt :P Moet nog ff een keer met de cruiscontrole gaan stoeien en het frontje voor men digidash afmaken.

Hij moet wel klaar zijn voor de zomer he want wil hem nu wel is zien rijden :wors:wors

Blijft een dikke D kadett:thumbup

Groeten bas

[rquote=1842132&tid=92556&author=Sebbe GSI]Hij moet wel klaar zijn voor de zomer he want wil hem nu wel is zien rijden :wors:wors

Blijft een dikke D kadett:thumbup

Groeten bas[/rquote]

Haha jah hij is ook wel klaar.. de dingen die ik nu heb zijn meer bijzaken :P Als het wat beter weer word gaat ie naar de apk en daarna natuurlijk naar meetings enzovoort :P

Mooi kan ik hem een keer in het echt zien en jij de mijne ook al wordt die niet zo mooi als de jouwe :o

Maar het is altijd leuk om een D te zien en helemaal met een c20xe :wub:wub

Groeten bas

Edit: had je trouwens nog 2 abs homo's nodig heb er hier nog wel 2 legen.

[rquote=1842174&tid=92556&author=Sebbe GSI]Mooi kan ik hem een keer in het echt zien en jij de mijne ook al wordt die niet zo mooi als de jouwe :o

Maar het is altijd leuk om een D te zien en helemaal met een c20xe :wub:wub

Groeten bas

Edit: had je trouwens nog 2 abs homo's nodig heb er hier nog wel 2 legen.[/rquote]

abs homo's hebk op het moment nog niet nodig.. abs zal er pas over een jaar oid op komen. Tegen die tijd kijk ik wel ff :P wie weet komt er nog wat tussen :P Bedankt voor het aanbod in iedergeval en ik zal het onthouden !

Terug
Naar boven