• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

D Kadett, C20XE. winterstalling + nieuwe delen

origineel gepost door GlennGSI

Kom ik net ( 5min geleden ) van men werk af... kom ik een wit golfje 2 tegen, enkele koplampen, xenon, m3 spiegels, 17'' wielen je kent het wel. Ik dacht nou dat is opzich wel een mooie, parelmoer wit gespoten. Ik was net op het punt dat ik mijn hand wou opsteken om hem te begroeten omdat ik het wel een leuke auto vond wat denk je. Gaat hij over de middenstreep rijden en druk me zo de berm in daarbij kreeg ik ook nog een middelvinger van hem te zien.

Lekker triest weer.

In Apeldoorn??? Kwam hem woensdag tegen toen ik van school weer kwam. Maar wel met kleinere velgen. Dacht tegelijk van hee die ken ik van het opelforum.

origineel gepost door Peter_89

Kom ik net ( 5min geleden ) van men werk af... kom ik een wit golfje 2 tegen, enkele koplampen, xenon, m3 spiegels, 17'' wielen je kent het wel. Ik dacht nou dat is opzich wel een mooie, parelmoer wit gespoten. Ik was net op het punt dat ik mijn hand wou opsteken om hem te begroeten omdat ik het wel een leuke auto vond wat denk je. Gaat hij over de middenstreep rijden en druk me zo de berm in daarbij kreeg ik ook nog een middelvinger van hem te zien.

Lekker triest weer.

In Apeldoorn??? Kwam hem woensdag tegen toen ik van school weer kwam. Maar wel met kleinere velgen. Dacht tegelijk van hee die ken ik van het opelforum.

Jep bij de ecofactory in de buurt..

Maar dat klopt ik reed even met men broers velgen voor de apk... Heb nu de ATSjes er weer onder ^^

origineel gepost door max

met een nieuwe band LV? :)

Nee joh!! Ben jij beflikkerd.. we gaan toch maar de wintermaanden in.. :angel:D

:') ohja jullie denken natuurlijk dat ik met gladde banden ga rijden. Even voor de weet... ik bespaar niet op dingen die met de veiligheid vanmezelf en van andere te maken heeft.

Ik ga morgen een setje verbreed staal ophalen en daar komen nieuwe banden op. De ATS wielen staan nu tekoop in de verkoop sectie.

Morgen dus naar Kaatsheuvel voor Kadett GT velgen die verbreed zijn naar 8J Ohjah en het zijn 5 velgen.. mooi een reserve wiel erbij dus.

Ben er nog niet overuit welke kleur ze worden.. Vind wit erg mooi maar het is niet zo praktisch.

Suggesties ??

:') ohja jullie denken natuurlijk dat ik met gladde banden ga rijden. Even voor de weet... ik bespaar niet op dingen die met de veiligheid vanmezelf en van andere te maken heeft.

Ik ga morgen een setje verbreed staal ophalen en daar komen nieuwe banden op. De ATS wielen staan nu tekoop in de verkoop sectie.

Morgen dus naar Kaatsheuvel voor Kadett GT velgen die verbreed zijn naar 8J Ohjah en het zijn 5 velgen.. mooi een reserve wiel erbij dus.

Ben er nog niet overuit welke kleur ze worden.. Vind wit erg mooi maar het is niet zo praktisch.

Suggesties ??

Ojeej Kaatsheuvel..?? :wtf Cat cars..!? :cry

ik zou ze ckers wit maken Glenn of hammerride silver..!!

origineel gepost door Wieleman

Suggesties ??

Ojeej Kaatsheuvel..?? :wtf Cat cars..!? :cry

ik zou ze ckers wit maken Glenn of hammerride silver..!!

Nee heb ze bij Werner van Loon gekocht... Dikke D kadett heeft hij trouwens...

Wit begin ik niet meer aan... die ATS wielen kon ik ook elke 2 weken schoonmaken en dat vindk niet echt wat.

Ik zat zelf te denken aan matzwart en dan de naafkapjes hoogglans wit.

Men pa vroeg of ik toevallig Kadett GT wielen spaarde :')

dsc00641lr5.jpg

origineel gepost door Calibrainpower

Leuk ombouwproject, die verbrede GTtjes zullen hem goed staan!! :thumbup

Dankje ! :) de GT'tjes gaan zeker mooi staan ! ^^

Heb ze er ook een tijdje onder gehad, geleend van een maatje. Met 80 mm en de velgjes op een E Kadett schraap je ook aardig over het asfalt :D.

Ik heb mijn 8J GT's ook mat zwart..

Foto-V68C37FV.jpg

Mijn D wordt aan de buitenkant oranje, met mat zwarte details, dus leek matzwart in mijn geval het mooist :)

(toevallig geen setje in de verkoop) Ik zoek nog een set voor onder mijn TR

glenn als je nog een setje zoekt moet je ff proberen contact te krijgen met die jongen die toen mijn corsa heeft gekocht .. want die heeft een ander setje wielen er onder liggen nu . misschien wil die ze wel voor een knaak en een bos wortels weg doen :jerry

origineel gepost door custom

Ik heb mijn 8J GT's ook mat zwart..

Foto-V68C37FV.jpg

Mijn D wordt aan de buitenkant oranje, met mat zwarte details, dus leek matzwart in mijn geval het mooist :)

(toevallig geen setje in de verkoop) Ik zoek nog een set voor onder mijn TR

Hmm dat ziet er best mooi uit.. Heb je de naafkapjes ook matzwart ?? of heb je die toevallig wit ? :jerry

Ik weet alleen niet of het staat als er banden op zitten. Ik denk dat ik er gewoon 1 ff zwart spuit met band erop en dan kijk ik wel :)...

Een verbreed setje heb ik niet ( alleen dat setje wat onder men D kadett komt. Onverbreed heb ik er nu nog 6... maar 5 ervan moeten nog verbreed worden voor mijn E kadett GSi

Hier ff een fototje waar ik het verbreed staal even gepast heb ^^

dsc00646py3.jpg

Achter moet ie alleen echt nog verder omlaag. Dit schijnt -60 te zijn maar ik geloof er niks van.

origineel gepost door asfaltmaffia

alleen het hart matzwart met zilveren opellogo dat staat het mooist denk ik aangezien de dett zilver met zwart is

En de velgrand ??

De auto zelf is idd zilver/grijs.. de middelstebaan, de bovenkant is een beetje blauwig en de onderkant ook.. Achterklep is wit.. Auto is alle kleuren zo ongeveer :jerry

Maar ik zat ook nog een beetje aan de velgen in het zilver/grijs te denken. Alleen vallen ze dan niet zo erg op.

origineel gepost door yves475

wat vraag je voor die atsjes?

300 euro mag je ze opkomen halen zoals ze nu zijn.. ( ik zal ze alleen even voor je oppoetsen )

Terug
Naar boven