• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

D Kadett, C20XE. winterstalling + nieuwe delen

Tis opgelost !! startmotor is prima in orde gelukkig. Bleek de massastrip tussen de versnellingsbak en de chassisbalk te zijn. Die is ineens gaan etteren. Vervangen, alles goed kaal geschuurd en de startmotor ging weer mooi rond !

Nu nog ff een filter binnen krijgen ( heb ik al besteld ) voor tussen de tank en brandstofpomp en dan loopt hij weer als een zonnetje

Dat filter wil ik er nu tussen hebben omdat ik bang ben dat de andere pomp dan ook naar de klote gaat :)

Wel jammer dat ik vandaag niet meer kan keuren

hahaha, dit had ik dus ook.

Gebeurde na het lassen...ik had de accu niet losgenomen.

Nieuwe strip er op en weer knallen:thumbup

@ Jimmy: ik verwacht nu geen tegenslag meer :P mja opzich met techniek weet je het maar nooit :P Hoe is het btw met jou D kadett ?? Knalt de 20SEH nog lekker ?

@ Dennie: Oeh dat is ook niet zo fijn nee... heb je geluk dat de accu niet klapte, heb dat 1 keer gezien op men werk toen klapte de accu van een MB busje ( zo'n oud hok ) ding zat achterin de bus en er werd aan de voorkant gelast daar hadden ze toen geluk mee.

Heej, ja de seh doet het prima, hij drupt nog wat olie maar verder geen mankementen.. van 1 naar 2naar 3 is wielspin bij goed gas geven dus :D altijd leuk.. inmiddels al 1500 km mee gereden.

origineel gepost door custom

Heej, ja de seh doet het prima, hij drupt nog wat olie maar verder geen mankementen.. van 1 naar 2naar 3 is wielspin bij goed gas geven dus :D altijd leuk.. inmiddels al 1500 km mee gereden.

Super :thumbup leuk om te horen dat je er nog veel plezier van hebt :D tot in de 3 wielspin idd haha Echt een super torretje. Mocht je em ooit nog es weg willen doen die motor koop ik em graag weer terug van je :P

voorlopig gaat er niets weg.. in de toekomst misschien als er kinderen komen..

Haha okok :P ook niet voor een XE ? :jerry

@ asconahobbiyst: super ! ene geen dank :P

Neeh een xe is leuk, maar ook duur.. Heb een eigen huis dus moet mijn geld anders gebruiken..

daar heb je gelijk in... ik ondervind het op het moment zelf ook weer...

De andere brandstofpomp die ik had liggen blijkt lek te zijn :fy1 Kan ik nog niet keuren.. Als het zo door blijft gaan en ik niet rap een andere pomp vind kan ik Sevenum wel vergeten met de Kadett :thumbdown :thumbdown

Dus hierbij ! wie o wie heeft er een brandstofpomp liggen ?? C20XE, C20NE, 20SEH, C20LET alles is prima, zolang hij het maar doet, niet lekt en verder ook geen gebreken heeft...

Zit ook niet echt mee he helaas heb ik geen pomp legen meschien heeft nl-tuning er nog een zal het is vragen hoor je het wel.

groeten bas.

origineel gepost door Sebbe GSI

Zit ook niet echt mee he helaas heb ik geen pomp legen meschien heeft nl-tuning er nog een zal het is vragen hoor je het wel.

groeten bas.

Nee idd niet echt :P heb als het goed is alweer een pomp geregeld hier via het forum.. Maar een extra pomp is nooit weg ( reserve ) dus als je zou willen vragen zou dat super zijn !

origineel gepost door sw16v

volgens mij ligt het aan de Dkadetten hoor.... heb hier ook zown probleem kindje rijden haha! daarmee had ik ook de pomp intern lek..... en drupte via de behuizing naar buiten :P

Precies dat heb ik dus ook.. tussen dat plastic en de behuizing.. :P Ik denk dat het aan toonbare D kadettjes ligt. Dat oude grijze D kadett hok die aan alle kanten in mekaar zat en verrot was had nergens last van :jerry

origineel gepost door EVD

heb er nog een van een x20xev?

is dat ook een externe pomp ? en wat is het nummer ? Heb al wel een pomp gevonden en die is als het goed is al onderweg.. Maar een reservepomp is nooit verkeerd :)

ga je hem haast in de fik steken glenn?!:jerry

ik ken dat gevoel wel met een D ze willen nog wel eens van zich afbijten!

grtz

origineel gepost door mrp-tech2

ga je hem haast in de fik steken glenn?!:jerry

ik ken dat gevoel wel met een D ze willen nog wel eens van zich afbijten!

grtz

haha jah, zit er niet ver vanaf :jerry heb em al een paar keer goed vervloekt :P

Ben blijkbaar ook niet de enige met een eigenwijze D kadett... haha :P Mja komt wel weer goed, hoop morgen men pomp binnen te krijgen :)

Terug
Naar boven