• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

D Kadett, C20XE. winterstalling + nieuwe delen

origineel gepost door Kadett C

[quotehaha okok prima :P maar was het nou dat setje uit belgie dan ? :P

Nee, setje komt niet uit België, maar Opel is net als Lego hè... De meeste onderdelen zijn KrissKross uit te wisselen...:):) [/quote]

Dat klopt, kan hieruit dus opmaken dat het setje uit Noord Holland komt haha :P

Men broer had een mooie E kadett. Roestvrij, en als ik dan zeg roestvrij dan bedoel ik ook echt roestvrij. vloer eruit gehad. Geen spatje. 80.000 origineel gelopen, altijd binnen gestaan. Ik heb zelfs toen hij em net had de originele remblokken eruit gehaald voor nieuwe.

IMAG0377.jpg

Nou had ik afgelopen donderdagavond mijn Omega bij de garage neer gezet omdat hij vrijdag gekeurd zou worden, ik de Kadett van mijn broer geleend om naar men werk te gaan ( 1,5km rijden ik weet het tis haast niks maar tis koud )

Op de weg naar huis zit er een versmalling in de weg. Daar dacht mijn tegenliggen dat ik zou remmen. En ik dacht het zelfde ( geen voorrangsregeling aanwezig ) en daar gebeurde het. Ik reed 60 en mijn tegenligger ook.

BAM. Kadett totallos, de andere auto een peugeot 306 ook. De beste man had niks alleen last van de schouder van de gordel. Ik een gebroken neus ( had de gordel wel om, toch nog op het stuur geklapt ) en overal spierpijn vooral nek en rug.

Vandaag een foto gemaakt bij het bergingsbedrijf door het ruitje heen want ze waren dicht. Maandag ga ik er langs om hem goed te bekijken.

IMAG0479.jpg

Zker zonde van de kadett.. Men neus gaat wel weer over idd haha :P maja schrik zit er wel ff in. Merk wel dat ik anders rij op het moment.

Kadett gaat uit mekaar.. voor wat er nog te gebruiken is. Carrosserie gaat dan weg. Ding had net nieuwe apk dus als iemand nog een kenteken met apk nodig heeft :P

Wolves heeft em idd geborgen... Ik kwam op google al iets van een Opel dealer tegen idd die Wolves heet :P is dat 1 pot nat die Wolves en Wolves berging ?

Moet donderdag ook afrijden voor men motorrijbewijs, hoop dat ik dan niet te voorzichtig ga rijden. Maja kzie het allemaal nog wel. Kadett is in ieder geval einde verhaal.

Zo-dan dat is een beste klapper geweest.. :o

Erg zonde van de kadett maar gelukkig dat je er redelijk goed vanaf bent gekomen..

Grt

origineel gepost door GlennGSI

Wolves heeft em idd geborgen... Ik kwam op google al iets van een Opel dealer tegen idd die Wolves heet :P is dat 1 pot nat die Wolves en Wolves berging ?

Is volgens mij van de zelfde club.

Edwin Wolves deed vroeger altijd mee (met z'n vriendjes) met de MTS circuitdagen, altijd met een C-Kadett.

Volgens mij doet hij nu aan rally(sprint).

Zonde van de Kadett.

Sterkte met je neus en je examen.

Het is in ieder geval lekker koud donderdag. :P

Hopelijk is het niet te glad.....

Succes met het herstel en met de schade afwikkeling. Allebei neusje kapot, zonde van zo'n mooi kadettje, er zijn er al zo weinig meer, zeker zo orgineel.

Thnx allemaal. Kadettje is inmiddels thuis gebracht. Nog geen foto's kunnen maken van de exacte schade omdat het steeds donker is als ik terugkon vant werk :') van het weekend ff doen dus. Heb al wel gezien dat zelfs het dashboard doormidden is en de motor er schuin inligt.

origineel gepost door CommoCruiser

origineel gepost door GlennGSI

Is volgens mij van de zelfde club.

Edwin Wolves deed vroeger altijd mee (met z'n vriendjes) met de MTS circuitdagen, altijd met een C-Kadett.

Volgens mij doet hij nu aan rally(sprint).

Zonde van de Kadett.

Sterkte met je neus en je examen.

Het is in ieder geval lekker koud donderdag. :P

Hopelijk is het niet te glad.....

Edwin wolves rijd nu rally met een C kadett.

youtube m maar eens, die vent is geweldig.

Vandaag de kadett ff onder de carport gezet achter het huis.

IMAG0480.jpg

Dit is nog voor het huis.

IMAG0481.jpg

IMAG0482.jpg

Ik dacht eerst van ach we buigen em iets terug. reservewieltje eronder en duwen dat ding..

Dat ging dus niet echt.. uit eindelijk maar trollys opgehaald bij de ex werkgever van men broer.

IMAG0483.jpg

IMAG0484.jpg

Kap ging makkelijk open.

IMAG0485.jpg

IMAG0486.jpg

IMAG0487.jpg

achter het huis op de trolly

IMAG0488.jpg

IMAG0491.jpg

Staat goed naar binnen.

IMAG0489.jpg

IMAG0490.jpg

IMAG0492.jpg

let op het dashboard.. klopt van geen kant meer. Ook de pook is niet meer verbonden met de versnellingsbak.

IMAG0493.jpg

Bijrijdersportier.

Dusja.. niet echt meer wat om te fixxen...

origineel gepost door wingersv

damn, zonde van zo'n mooi kadettje zeg. je bent er wel goed vanaf gekomen als ik de auto zo zie.

grt

Jah idd echt zonde.. Ik had zelf de auto nog niet echt bij daglicht gezien. Alleen bij het bergingsbedrijf door het ruitje van de roldeur.. Ik verbaasde me nu ook echt over de schade.. dat ie van binnen ook zo toegetakeld was had ik niet verwacht. Wel apart datk er zo uit ben gestapt.. Was men eerste echte klapper dus ben het ook nog niet echt gewend :P zullen vast wel ergere voorbeelden zijn van auto's en mensen die er heel uitgestapt zijn. Maargoed dit maakt toch wel een aardige indruk op me :P

nou wen er maar niet aan :P is zonde van de opeltje's om er aan te wennen.

maar goed je zal er nu vast anders door rijden, is altijd wel ff schrikken :S

origineel gepost door wingersv

nou wen er maar niet aan :P is zonde van de opeltje's om er aan te wennen.

maar goed je zal er nu vast anders door rijden, is altijd wel ff schrikken :S

haha jah opels probeer ik zo min mogelijk plat te rijden maja soms ist niet anders :P. Ik reed de eerste dagen wel wat anders idd.. nu valt het wel weer mee. Alleen heb ik nog niet gespeelt met de achterwiel aandrijving van men omega in de sneeuw. Daar wacht ik nog wel ff mee :P

Terug
Naar boven