• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

D Kadett, C20XE. winterstalling + nieuwe delen

nog steeds geilste apparaat van 't forum! En nu kilometers maken met dat ding he! Laat het maar boetes

regenen, maakt geen fuck uit!! :jerry :jerry :vertag :jerry :jerry :jerry :jerry :afro

Ook andere wielen in de KTM

IMG_20110819_143918.jpg

Hier de 4 zuigerige remklauw nog geen leiding aan.. inmiddels remt het wel :P en hard ook :P

IMG_20110819_143845.jpg

Excel velgen 17x3.5'' voor en achter 5'' 320mm motomaster schijf en de bijbehorende motomaster 4 zuigerige klauw

Kadettjes is netjes geworden blijf het een vet ding vinden :jerry :jerry was gezelig was de mac nog lekker :jerry

Veel plezier met de gte tank en veerpoot brug en luchtfilterbak zal een stuk neter staan :thumb

Groeten bas.

Mooie D Kadett ( met klepje ipv deur )

ziet er goed uit en loopt ook mooi zo te horen.

Ktm mag er ook zijn,

gewoon voor straat gebruik of ga je echt supermotard rijden ?

mzzl REDP.

Thnx !

Klepje is idd weer es wat anders, lange klep hebk ook gehad.. maar vind dit wel wat hebben.

KTM gebruik ik gewoon voor op straat.. misschien keer een circuitdagje op Pottendijk in Emmen mee pakken maar daar blijft het ook bij. Tis gewoon voor de fun.

Nog wat leuks meegemaakt vandaag,

IMG_20110825_183454.jpg

De Passat opt pliesie bureau !

IMG_20110825_183508.jpg

Agentjes kijken naar men wonderbaarlijke apparaat

IMG_20110825_183654.jpg

En daar is het meetlint gearriveerd ! :P haha, kvroeg nog of ze er een eijkings rapport er van hadden maar dat was niet leuk :')

Mocht wel weer gaan ! achter was het in orde en aan de vooras was ik een cm te breed maar die gaf ie me cadeau :P

@kadettsr wrote:hahaha:P.. mooi dat het goed afliep!.. wel ff billen knijpen waarschijnlijk tijdens het meten :jerry

mwoa beetje :P en anders sloop ik em daar kaal en mogen ze em hebben :')

Hebben ze nu niets beters te doen, dan hieraan hun tijd te besteden? En dan wordt er altijd gezegd dat de werkdruk bij de politie zo hoog is, omdat er zooooveel te doen is. Of rijden er zoveel mensen met brede steelies rond? :wtf

@16v kadett c wrote:dat word dan vooren even uit rollen 1 cm

vraagje heb je hem al laten keuren met die velgen moet de apk ook naar kijken he

uitsteken hebben ze niet gemeten :P ging om de spoorbreedte :P

@BlackDevil wrote:Hebben ze nu niets beters te doen, dan hieraan hun tijd te besteden? En dan wordt er altijd gezegd dat de werkdruk bij de politie zo hoog is, omdat er zooooveel te doen is. Of rijden er zoveel mensen met brede steelies rond? :wtf

haha tjah :P mooie zonnige avond, niks spectaculairs aan de hand.. dan is een jongen van 22 met petje op met een aparte passat wel interessant voor ze :P

@Aapje wrote:Volgende keer zelf maar een rolmaat in de auto leggen? Scheelt je een omweg hoef je niet via 't politiebureau :D

haha jah :P kan ook, gelukkig kwam het laatst wel uit ofja ik had niks et doen dus dan is het nog wel grappig om ff mee te rijden, heb ik het daar ook eens gezien. Krijg je ook leuke foto's van haha :P

Gezeik altijd, ze moeten blij zijn dat je zo laag aan de weg ligt :) Rij je tenminste niet hard bij drempels/in woonwijken. :P

@ aapje, haha jah, mja ik sloop die drempels wel dusja.. aan de witte strepen op de drempels kun je precies zien waar ik geweest ben.

@corsaagsi, weet niet hoeveel het mag afwijken.. als ik me het goed herinner was voor origineel 154cm en ik had 164 oid.. ging 4% correctie af zoiets.. weet het niet precies meer..

@Small Sexy wrote:Apk boek geeft aan 2% geloof ik. Maar spoorbreedte veranderd niet heel snel hoor.. Midden band naar midden band als t goed is.

nee dat klopt maar als je al een lagere ET waarde velgen van 5,5j naar 9j verbreed gebeurt er best wel wat mee :P

Ze meten van binnenrandvelg links tot buitenrand velg van de rechter velg, dat aan de voorkan van de velg en aan de achterkant.. maar dat kon niet bij mij ivm dat ie zo laag is..

Terug
Naar boven