• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

D Kadett, C20XE. winterstalling + nieuwe delen

@louwe 16 klepper wrote:@GlennGSI wrote:@Aapje wrote:Volgende keer zelf maar een rolmaat in de auto leggen? Scheelt je een omweg hoef je niet via 't politiebureau :D

haha jah :P kan ook, gelukkig kwam het laatst wel uit ofja ik had niks et doen dus dan is het nog wel grappig om ff mee te rijden, heb ik het daar ook eens gezien. Krijg je ook leuke foto's van haha :P

print deze foto,s ff uit

en gooi die in je dashbord kastje

houden ze je weer an

kun je zeggen kijk volgens je collega is alles goed

hij heb t zelf nagemeten ;) :jerry :jerry

Haha staat op men telefoon dus kan die idd laten zien als ik er weer wat over hoor :P

Vandaag bij de RDW geweest

IMG-20110914-WA0000.jpg

En goedgekeurd !

Eindelijk legaal de weg op dus !

Mooizo! Gefeliciteerd.

Welke keurstation ben je geweest en wat waren de dingen waar ze naar keken?

:jerry Weet ik waar ik straks op moet letten.

Mooi man,

neem de papieren die je het gekregen bij de rdw vrijdag mee naar de strip,

mochten er issue's zijn bij de inschrijving moeten ze mij maar even contacten...

Vanaf 3 uur sta ik in de line-up tot 3uur bij de technische keuring

Bedankt allemaal! Ze hebben gekeken naar hoe de motor erin hing, uitlaatje wou ie ff horen of die overal dicht wat.. CO hebben ze gemeten, ff die trekplaten oid aangehad. en de remmentestbank op geweest. Was allemaal dik in orde ! ohja en verlichting hebben ze nagekeken...

Haha Dennie, volgens mij is ie niet ouder dan 20 of heb ik dat fout ? :P Hij vond het allemaal wel mooi geloof ik.

@ Corsaboy, gaat goedkomen.. ben er alleen pas laat ivm werk.. weet niet ofk het wel allemaal red voor 8 uur.. rij om half 6 pas weg uit apeldoorn namelijk.

@GlennGSI wrote:Bedankt allemaal! Ze hebben gekeken naar hoe de motor erin hing, uitlaatje wou ie ff horen of die overal dicht wat.. CO hebben ze gemeten, ff die trekplaten oid aangehad. en de remmentestbank op geweest. Was allemaal dik in orde ! ohja en verlichting hebben ze nagekeken...

Haha Dennie, volgens mij is ie niet ouder dan 20 of heb ik dat fout ? :P Hij vond het allemaal wel mooi geloof ik.

@ Corsaboy, gaat goedkomen.. ben er alleen pas laat ivm werk.. weet niet ofk het wel allemaal red voor 8 uur.. rij om half 6 pas weg uit apeldoorn namelijk.

Zo heel oud was ie niet nee klopt, maar hij liep eerst ook stage bij de Rdw. Later kwam ie dus bij mij voor stage. Hij kon al vanalles, en later mocht ie daar bij de Rdw aan het werk. Mooier kan het niet voor m dacht ik zo. Een betere werkgever bestaat niet volgens mij.

@GlennGSI wrote:Bedankt allemaal! Ze hebben gekeken naar hoe de motor erin hing, uitlaatje wou ie ff horen of die overal dicht wat.. CO hebben ze gemeten, ff die trekplaten oid aangehad. en de remmentestbank op geweest. Was allemaal dik in orde ! ohja en verlichting hebben ze nagekeken...

Gefeliciteerd Glenn !

Zie je binnenkort wel een keertje rondscheuren in Apeldoorn.

Nu hoef je niet meer met die VW :puke hahaha :angel

@ Sw, jah idd was een makkie... al zaten ze bij de polo van men maatje wel moeilijk te doen over zen handrem haha :P maar die is vandaag goedgekeurd met een kleine aanpassing aan de handrem :P

@ Emiel, haha jah al was ik af en toe al wel met de kadett te zien :P Die VW blijft nog ff de daily... zonde om de kadett voor woon werk verkeer te gebruiken ( 1,5km heen en weer ) haha

@Fearless wrote:Verdomd....dat gezegde klopt toch he.

Vandaag een steekproef door die jongen op het werk :D

Haha nice, nog over de kadett gehad ? :P Hij heeft vandaag die polo van men maatje nagekeken en goed gekeurd :P

@Fearless wrote:Klopt ik vroeg het m nog.

Was netjes voor elkaar gemaakt iig.

:thumbup

jep jep ff ander plaatje gemaakt die de handremkabel aantrekt.. 1tje die niet ombuigt na 1 keer gebruiken..

Morgen nog naar Heerde dan ? :P

Terug
Naar boven