• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

D Kadett, C20XE. winterstalling + nieuwe delen

Thnx allemaal :P Staal was ik een beetje op uit gekeken.. dit zijn men eerste LM velgen !! :P haha

nog een paar foto's van afgelopen zondag met vrienden.

166917_2277789625850_1282031629_32424870_1801084182_n.jpg

Men kadettje tussen de VW's ( men passat staat er ook )

302341_2277793665951_1282031629_32424878_2008532333_n.jpg

310914_2634458466559_1408353135_32970753_462540220_n.jpg

298249_2634480187102_1408353135_32970770_1912546433_n.jpg

382728_2634497347531_1408353135_32970780_722822572_n.jpg

waar zit dat slooppand joh?

ik zie op 1 foto wel radio kootwijk bij `t zendgebouw.. maar ben wel benieuwd naar die andere plek

en wie rijd er in die blauwe golf dan met roestige klep en schermen ? die heb ik hier nog nooit zien rijden eigenlijk

@wessaa wrote:waar zit dat slooppand joh?

ik zie op 1 foto wel radio kootwijk bij `t zendgebouw.. maar ben wel benieuwd naar die andere plek

en wie rijd er in die blauwe golf dan met roestige klep en schermen ? die heb ik hier nog nooit zien rijden eigenlijk

ook bij radio kootwijk.. oud hotel..

Die golf is van Arno ! je weet wel Arnotje..

@GlennGSI wrote:@wessaa wrote:waar zit dat slooppand joh?

ook bij radio kootwijk.. oud hotel..

Die golf is van Arno ! je weet wel Arnotje..

ah oke, is me nooit opgevallen dat die daar zit joh!

en hoe kon het ook anders, arno :jerry met z`n vreemde creatie`s haha

Mooi ding Glenn! Idd een mooie antenne, is menig piraat jaloers op :P Hoe gaat het met de c14nz die je laatst bij mij hebt opgehaald voor je broer?

Hahah 90.7 fm hea haha :P die ontvang ik wel met men radio uit 1984 haha.. heb niet eens cassette dus ik moet wel haha

Die C14NZ loopt als een trein ! heel tevreden over. Blokkie hing er zo in. uitlaatspruitstuk heb ik kunnen regelen. Tankje eronder geknooit en gas met het apparaat :P Men broer is er erg blij mee vooral met deze temperaturen. Alleen nog ff een keertje de middenpijp een andere voor zoeken deze is zo lek als een mandje maar dat komt wel goed. Ook nog ff opzoek naar een schroefsetje en dergelijke..

zeker niet gek voor een kisje bier haha :P die smaakte ook goed neem ik aan ? haha

Vandaag nog ff velgen opgehaald voor de Passat

IMG_20120129_170016.jpg

ff paar nieuwe banden omheen, nieuwe vergulde boutjes erin en 2 naafdoppen. Dan van de zomer shinen met de passat haha :P

Je investeerd wel in dikke wielen hey :thumbup

Zal mn set Plsjes binnenkort weer eens tevoorschijn toveren. maak er een 8 en 9j setje van. king:

@Fearless wrote:Je investeerd wel in dikke wielen hey :thumbup

Zal mn set Plsjes binnenkort weer eens tevoorschijn toveren. maak er een 8 en 9j setje van. king:

Kon ze niet laten liggen ! :P Wou de passat eigenlijk weg doen.. maar nu ik deze wielen heb hou ik em nog een zomertje :P haha. Pls hockenheim ? erg nice ook !

@16v kadett c wrote:hey dike velgen hoor ik zou de onder de d kadett legen

haha heb ik ook aan zitten denken.. maar 9J gaat em niet worden bij de D kadett achter.. en ik wil de kadett niet te laag hebben ivm de carterpan..

De passat interesseerd me geen reet haha :P die moet gewoon zo plat mogelijk :P

Terug
Naar boven