• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Dag Vectra...... Hallo BMW...(nu met foto's)

Vind dit toch de mooiere 3. Nieuwe series lijkten te veel op elkaar, zowel 3,5 als 7. Nice choice :thumb

Maatje heeft een E39 (5 serie) ook zo'n mooie serie.

Enjoy ;-) enneh, wordt dit wennen aan de achterwiel aandrijving?

Greetz Emiel

Veel verschil maakt een achterwielaandrijving toch niet vind ik hoor. Heb het ook gehad op mijn Omega en buiten het stabielere bochtenwerk en het driften is er geen verschil aan :)

Mooie Bimmer EriC.

Alleen begrijp ik 1 ding niet.......waarom geen Vec C 3.2? Die heb je in die prijscategorie ook. En dan wel een station want waar laat je nu je bagage????

Voor mijn vec had ik een E36, erg lekker hoor achterwiel aandrijving.

PICT0052.jpg

Vee plezier er van :thumb

Mooie Beemer..Ik heb voor een jaar of 12 terug een E36 gehad, wat was dat een lekkere stuurauto..Veel plezier met je Beemer.. :thumb

@jraaf wrote:Mooie Bimmer EriC.

Alleen begrijp ik 1 ding niet.......waarom geen Vec C 3.2? Die heb je in die prijscategorie ook. En dan wel een station want waar laat je nu je bagage????

Voor mijn vec had ik een E36, erg lekker hoor achterwiel aandrijving.

Vee plezier er van :thumb

Hey Raaf,

Heel simpel.. Ik wilde geen V6. Daarbij vind ik het verbruik te hoog. Deze BMW haalt 1:14 /1:15 schijnt...

Ruimte heb ik niet echt meer nodig, al is dat nooit overbodige luxe hoor. Ik heb geen kinderwagens en buggy's meer enz. Een dakkoffer bied uitkomst eventueel.

Daarnaast wilde ik ook weer eens "wat anders" . Ten derde liep ik hier stomtoevallig tegenaan en was op slag verliefd. Ten vierde was de prijs aantrekkelijk. Ze staan gemiddeld 3000 euro duurder op internet. Ten vijfde wilde m'n meissie geen "grote" auto meer, en dit is een klein bmwtje hoor.

Nu na een paar dagen valt me echt op dat het enorm lekker stuurt. Heel direct en je hebt het gevoel dat ie exact doet wat jij wilt. Verder is de automaatbak zeer rustig en niet nerveus, en rijd enorm ontspannen. Er zit een sportstand op, en je kan ook handmatig schakelen, ideaal. Het enige nadeel is de "lage" uitstap. Dat is effe wennen.

Ben er tot nu toe erg content mee. Nog een nadeel is dat ik nergens tot nu toe een gezellig BMW forum heb kunnen vinden. Ik vind het Opel-forum echt heel gezellig en blijf zeker hier rondhangen! Jullie mogen trots zijn op dit gezellige actieve levendige forum zoals het nu staat.

Ik blijf hier komen, dat is zeker!

Groet. Eric..

Hey Eric, via de wots-ep heb ik je al gefeliciteerd met je aankoop maar nog niet op het forum. Mooie BMW heppie gekocht man!! Sterkte met tanken!! Ik ben inmiddels al over de ergste schok heen met de Insi!!!

Greets Roel.

Hele mooie BMW Eric, ben er maar zuinig op.

Ga je er nog iets aan veranderen (velgen of zo)???

Veel veilige kilometers toegewenst

@drempelvrees wrote:Hele mooie BMW Eric, ben er maar zuinig op.

Ga je er nog iets aan veranderen (velgen of zo)???

Veel veilige kilometers toegewenst

Hahahah. Velgen? Dikke 18 inch M design velgen zitten eronder.... Nee die blijven.

Alleen koplampen met Angel Eyes moeten erin vind ik, dat IS BMW.

Voor de rest kan ik alleen maar zeggen dat het perfect en heerlijk rijd...

Groet,

Eric.

Zo hee....niet normaal wat die gasten doen. Zullen vast duitsers zijn hahaha.

Ik hou m voorlopig zoals ie nu is....

dmw.jpg

bwm.jpg

(sorry, dit zijn de laatste op t OPEL forum hoor.. haha) :kewlpics

Groet,

Eric.

Terug
Naar boven