• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

dagwaarde Opel vectra Gts

Hey medeleden

Ik vroeg me af wat de dagwaarde zou kunnen zijn van mijn vectra aangezien hem waarschijnlijk totall loss gaan verklaren!!

Ik hoop wel dat ik een mooi bedrag ervoor terug krijg.

Opel Vectra Gts uit 2003

240000 km Altijd goed onderhouden.

Nieuwe banden,distributieset enz.

Ik hoop dat jullie me wijzer kunnen maken.

Laterrzzzz

[rquote=1882966&tid=143862&author=RaSa]Ik zeg 3500 /4000 euro. Kijk anders op dna.nl[/rquote]

Das wel heel erg weinig toch ?

[rquote=1882966&tid=143862&author=RaSa]Ik zeg 3500 /4000 euro. Kijk anders op dna.nl[/rquote]

Das wel heel erg weinig toch ?

Welke motor ligt erin? En welke uitvoering is het?

Gezien het jaartal (2003) en de km stand (240K) zou ik zeggen ~ €7000,-

Welke motor ligt erin? En welke uitvoering is het?

Gezien het jaartal (2003) en de km stand (240K) zou ik zeggen ~ €7000,-

Zo weinig er ligt een 1.8 in.Maar ik kan dat toch aanvechten.Ik heb de auto net 19 dagen kunnen berijden.

Als de olie er niet lag was het ook niet gebeurt.Dus kan wel meer als dat vragen,dat ze dat kunnen claimen bij dat bedrijf die de olie heeft gelekt.

Zo weinig er ligt een 1.8 in.Maar ik kan dat toch aanvechten.Ik heb de auto net 19 dagen kunnen berijden.

Als de olie er niet lag was het ook niet gebeurt.Dus kan wel meer als dat vragen,dat ze dat kunnen claimen bij dat bedrijf die de olie heeft gelekt.

tja je hebt iig je aankoopbewijs

dat zou ik zeker meesturen om gewoon proberen je volledige aankoopbedrag terug te krijgen.

feit is wel dat zodra een auto 200dkm heeft gepasseerd deze geen ene reet meer waard is.

tja je hebt iig je aankoopbewijs

dat zou ik zeker meesturen om gewoon proberen je volledige aankoopbedrag terug te krijgen.

feit is wel dat zodra een auto 200dkm heeft gepasseerd deze geen ene reet meer waard is.

ja maar hij is wel altijd goed onderhouden !Daar gaat t toch om ?En ik heb hem via zo een handelaar gekocht maar niks gekregen.Ik kan toch ook gewoon zeggen dat ik hem particulier heb gekocht?Voor 6500 euro

Terug
Naar boven