• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

DAMN SNOWFLAKE TE KOOP

Kay..

Post weinig
Ik denk dat het genoeg zegt of niet?? altijd mooie auto geweest zeer meeting waardig ( prijzen winnaar ) en nu te koop :o

dit is al heel lang snowflake niet meer.. toen hij verkocht was is tie helemaal afgetrapt en nu heeft deze hem dus weer opgeknapt, maar toch is het een andere auto. staan meerdere topics over, 1ste eigenaar zit hier volgens mij nog wel eens op t forum.

dit is al heel lang snowflake niet meer.. toen hij verkocht was is tie helemaal afgetrapt en nu heeft deze hem dus weer opgeknapt, maar toch is het een andere auto. staan meerdere topics over, 1ste eigenaar zit hier volgens mij nog wel eens op t forum.

Inderdaad, herken deze terug in betere tijden..

[rquote=1914240&tid=146415&author=DeMeistah]dit is al heel lang snowflake niet meer.. toen hij verkocht was is tie helemaal afgetrapt en nu heeft deze hem dus weer opgeknapt, maar toch is het een andere auto. staan meerdere topics over, 1ste eigenaar zit hier volgens mij nog wel eens op t forum.[/rquote]

Inderdaad, herken deze terug in betere tijden..

[rquote=1914240&tid=146415&author=DeMeistah]dit is al heel lang snowflake niet meer.. toen hij verkocht was is tie helemaal afgetrapt en nu heeft deze hem dus weer opgeknapt, maar toch is het een andere auto. staan meerdere topics over, 1ste eigenaar zit hier volgens mij nog wel eens op t forum.[/rquote]

en dat hij zegt dat tie hem al 5 jaar heeft en daarvoor van zijn moeder was geloof ik al helemaal niet, weet de naam weer van de 1ste eigenaar; Deacon.

en dat hij zegt dat tie hem al 5 jaar heeft en daarvoor van zijn moeder was geloof ik al helemaal niet, weet de naam weer van de 1ste eigenaar; Deacon.

dit was snowflake, parlemoer wit zelfs geloof ik. moet al een hele goede reden voor zijn om dat er af te schuren en vervolgens audi wit erop te spuiten, zo rot als iets dus. of hij liegt gewoon en het is snowflake helemaal niet :)

dit was snowflake, parlemoer wit zelfs geloof ik. moet al een hele goede reden voor zijn om dat er af te schuren en vervolgens audi wit erop te spuiten, zo rot als iets dus. of hij liegt gewoon en het is snowflake helemaal niet :)

dat is die dolfijn uit ace ventura toch ;)

ace-ventura-pet-detective-1.jpg

Denk idd ook dat het een wannabe is, want alles is anders dan de originele Snowflake, denk dat hij wil patsen met een andere naam om zijn auto sneller te verkopen :thumbdown ..

[rquote=1914269&tid=146415&author=DeMeistah]
dit was snowflake, parlemoer wit zelfs geloof ik. moet al een hele goede reden voor zijn om dat er af te schuren en vervolgens audi wit erop te spuiten, zo rot als iets dus. of hij liegt gewoon en het is snowflake helemaal niet :)[/rquote]

Terug
Naar boven