• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

danny bedankt

jongens bedankt allemaal voor het runnen van het geweldigste forum.

Ik hoop dat het net zo blijft draaien als onder het beheer van Danny, Jerk en 1.4xe e.a.

Ik blijf er komen en soms zijn veranderingen nodig en moeten we ons aanpassen.

[rquote=1834625&tid=139824&author=sw16v]Ik zie dat 14xe ook geen super admin is, en een anderenaam heeft aangenomen.

of het nou vrijwillig is geweest of niet, we moeten hem ook bedanken voor de inzet die hij al die jaren heeft gehad voor het forum!

[/rquote]

Dat was vrijwillig.

Thnx!

jongens bedankt allemaal voor het runnen van het geweldigste forum.

Ik hoop dat het net zo blijft draaien als onder het beheer van Danny, Jerk en 1.4xe e.a.

Ik blijf er komen en soms zijn veranderingen nodig en moeten we ons aanpassen.

Ik zal geen complete toelichting geven,dat heb ik intern gedaan.

Maar je moet ergens 100% achter staan,anders moet je het niet doen.

Al die jaren heb ik het met plezier gedaan,soms met impopulaire maatregelen tegenover de leden maar dat hoort erbij.

Nu heb ik toch wat meer vrije tijd,ons 1e kleintje is op komst dus dat komt wel goed.

Ik zal toch regelmatig hier te vinden zijn,dit laat je niet zomaar achter.

Bedankt voor jullie bedankjes,dat waardeer ik zeer!

Ik zal geen complete toelichting geven,dat heb ik intern gedaan.

Maar je moet ergens 100% achter staan,anders moet je het niet doen.

Al die jaren heb ik het met plezier gedaan,soms met impopulaire maatregelen tegenover de leden maar dat hoort erbij.

Nu heb ik toch wat meer vrije tijd,ons 1e kleintje is op komst dus dat komt wel goed.

Ik zal toch regelmatig hier te vinden zijn,dit laat je niet zomaar achter.

Bedankt voor jullie bedankjes,dat waardeer ik zeer!

Nou bedankt:hmmz:o bedank je iemand die jou aan een verslaving hebt geholpen:o ja? ok bedankt danny, ronald en jerk voor jullie werk aan dit mooie forum, volgens mij gaat het onder de nieuwe beheerder ook helemaal goed komen:)

Nou bedankt:hmmz:o bedank je iemand die jou aan een verslaving hebt geholpen:o ja? ok bedankt danny, ronald en jerk voor jullie werk aan dit mooie forum, volgens mij gaat het onder de nieuwe beheerder ook helemaal goed komen:)

[rquote=1836282&tid=139824&author=Pokermon][rquote=1835159&tid=139824&author=DarkNL08]Jerk en RonaldH > Hebben jullie besloten om geen mods meer te zijn? En waarom als ik vragen mag? :)[/rquote]

****************[/rquote]

Dat bepalen wij nog steeds en daar hebben we geen enkele reden voor en daar hadden we voor Jerk en 14XE ook geen reden voor dat was een vrijwillige beslissing.

Maar deze reactie onthoud ik wel even:puke

[rquote=1836282&tid=139824&author=Pokermon][rquote=1835159&tid=139824&author=DarkNL08]Jerk en RonaldH > Hebben jullie besloten om geen mods meer te zijn? En waarom als ik vragen mag? :)[/rquote]

****************[/rquote]

Dat bepalen wij nog steeds en daar hebben we geen enkele reden voor en daar hadden we voor Jerk en 14XE ook geen reden voor dat was een vrijwillige beslissing.

Maar deze reactie onthoud ik wel even:puke

[rquote=1835159&tid=139824&author=DarkNL08]Jerk en RonaldH > Hebben jullie besloten om geen mods meer te zijn? En waarom als ik vragen mag? :)[/rquote]

Complete uitleg weten alleen de mods en dat wil ik zo laten......

Ik wil wel zeggen dat ik het de laatste tijd erg druk heb.

Ik ben aan het werk voor de baas,

doe s'avonds en in het weekend klussen en ben thuis druk bezig met een babykamer omdat de 2e op komst is binnen 11 weken.

Dus daar gaat echt heel veel tijd in zitten

Terug
Naar boven