• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

danny bedankt

[rquote=1835159&tid=139824&author=DarkNL08]Jerk en RonaldH > Hebben jullie besloten om geen mods meer te zijn? En waarom als ik vragen mag? :)[/rquote]

Complete uitleg weten alleen de mods en dat wil ik zo laten......

Ik wil wel zeggen dat ik het de laatste tijd erg druk heb.

Ik ben aan het werk voor de baas,

doe s'avonds en in het weekend klussen en ben thuis druk bezig met een babykamer omdat de 2e op komst is binnen 11 weken.

Dus daar gaat echt heel veel tijd in zitten

[rquote=1836476&tid=139824&author=Pokermon]

jij stond altijd vooraan als er een rel was en verder zagen we je niet.

Dat geldt ook voor Ronaldo.

[/rquote]

Daar zijn mods toch voor, als er iets is, ingrijpen. Neej ik heb er geen klachten over. Ben een keer gebanned op een forum omdat ik een admin ge-u2u-t had over een post die hij verwijdert had. Zonder toelichting of reden, hier kun je tenminste nog een gesprek aangaan en moet je het wel bont maken voor je eruit ligt.

[rquote=1836476&tid=139824&author=Pokermon]

jij stond altijd vooraan als er een rel was en verder zagen we je niet.

Dat geldt ook voor Ronaldo.

[/rquote]

Daar zijn mods toch voor, als er iets is, ingrijpen. Neej ik heb er geen klachten over. Ben een keer gebanned op een forum omdat ik een admin ge-u2u-t had over een post die hij verwijdert had. Zonder toelichting of reden, hier kun je tenminste nog een gesprek aangaan en moet je het wel bont maken voor je eruit ligt.

Ik wil Danny 14XE(ronaldh) en Jerk Zeker bedanken voor de opzet en op poten blijven van dit Opel forum.

Ik zit hier al een aantal jaren, en een beperkt:hmmz:jerry aantal post op, met groot plezier.

Willem

ik heb even wat berichten verwijderd of aangepast omdat ik het van weinig respect vind betuigen om het dank-topic voor Danny zo te bevuilen met modder.........

Dit topic is om Danny te danken......

Ik wil Danny 14XE(ronaldh) en Jerk Zeker bedanken voor de opzet en op poten blijven van dit Opel forum.

Ik zit hier al een aantal jaren, en een beperkt:hmmz:jerry aantal post op, met groot plezier.

Willem

[rquote=1836949&tid=139824&author=meangreen]ik heb even wat berichten verwijderd of aangepast omdat ik het van weinig respect vind betuigen om het dank-topic voor Danny zo te bevuilen met modder.........

Dit topic is om Danny te danken......[/rquote]

Niet alleen Danny, als ik zo vrij mag zijn!

ik heb even wat berichten verwijderd of aangepast omdat ik het van weinig respect vind betuigen om het dank-topic voor Danny zo te bevuilen met modder.........

Dit topic is om Danny te danken......

[rquote=1836949&tid=139824&author=meangreen]ik heb even wat berichten verwijderd of aangepast omdat ik het van weinig respect vind betuigen om het dank-topic voor Danny zo te bevuilen met modder.........

bedankt voor deze actie ik heb dit topic geopend

uit respect voor wat danny en zijn mods hebben

gepresteerd.dus na trappen hier is naar mijn

mening niet gepast,en duid dan ook op weinig

respect voor wat deze mensen hebben gepresteerd

vgr tonsr.

Niet alleen Danny, als ik zo vrij mag zijn!

bedankt voor deze actie ik heb dit topic geopend

uit respect voor wat danny en zijn mods hebben

gepresteerd.dus na trappen hier is naar mijn

mening niet gepast,en duid dan ook op weinig

respect voor wat deze mensen hebben gepresteerd

vgr tonsr.

Bedankt jongens voor al die wijsheid, die door jullie in goede banen is geleid op dit forum.

Ik kan er nog elke dag van genieten, en da's hard nodig ook!

Dunc

Terug
Naar boven