Nou vandaag was het zo ver....
Afgelopen week heb ik het verwarming paneel alvast gedemonteerd .
De ronde rooster heb ik niet meer naar beneden gekregen dus heb ik gewoon een lange schroevendraaier gebruikt
En de beide schroeven naar beneden laten vallen.
Vandaag eerst langs brezan voor de lampjes ook voor de TID want die was nu ook toegankelijk.
Beide lampjes achter de verwamings schakelaars vervangen, geen punt als alles open ligt.
De modificatie voor het achterruit verwarmings lampje heb ik niet gedaan want dat zag ik niet zitten.
Wel heb ik het (ABS) lampje in het instrumentenpanel aangesloten op de auterruitverwarmings schakelaar, dus dan zie ik toch wanneer die aanstaat

.
Gewoon een draadje naar het instrumenten panel gelegd van de bruinwitte draad v/d schakelaar :thumb
Tevens zag ik dat de verlichting achter de verwarmingsdraaiknoppen aan gingen op het contact
Zo hebben de lampjes inderdaad geen lang leven.....(ik heb gekozen voor conventionele lampjes vanwege het strooilicht)
Dus dat heb ik gemodificeerd en ze gaan nu pas aan indien je de verlichting aanzet
Dit is een kleine modificatie als alles toch open ligt, afgetakt van de bedrading voor de stoelverwarmings schakelaars.
Toen alles open lag kon ik met een schroevendraaier de blokkering van de ronde rooster bypasen voor het monteren van beide schroeven.
Tevens heb ik gelijk een draadje gelegd voor een lampje in het dashboardkastje.
Al met al viel het nog wel mee maar je moet geen haast hebben.....
Foto van het blokkeerlipje van de ronde roosters: