• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Dashboard verlichting vervangen

[rquote=1913201&tid=146299&author=Kay..]Nee nog niet nog geen tijd gehad wil ik eigenlijk tegelijk doen met de lampjes want dan ligt het toch open maar f 12 is niet veel en F95 is idd van de radio.

Dus dat komt allemaal wel goed :D Morguh nieuwe stoelen binnen en die wil ik er eerst in hebben ( geen leer maar sportstoelen )[/rquote]

tip : spuit de moeren alvast in aan de onderkant van de wagen even in met wd 40 want die dingen zitten vast !

en doe kijk uit met de gordel spanner .

[rquote=1913201&tid=146299&author=Kay..]Nee nog niet nog geen tijd gehad wil ik eigenlijk tegelijk doen met de lampjes want dan ligt het toch open maar f 12 is niet veel en F95 is idd van de radio.

Dus dat komt allemaal wel goed :D Morguh nieuwe stoelen binnen en die wil ik er eerst in hebben ( geen leer maar sportstoelen )[/rquote]

tip : spuit de moeren alvast in aan de onderkant van de wagen even in met wd 40 want die dingen zitten vast !

en doe kijk uit met de gordel spanner .

dat is de link naar de lampjes die voor geen meter branden . nog even geduld het is nog steeds zonnig in dit gedeelte van het land

dat is de link naar de lampjes die voor geen meter branden . nog even geduld het is nog steeds zonnig in dit gedeelte van het land

hehe foto emmer werkt mee .

na jongens hier zijn ze .

in het egt ziet er nog wat mooier uit maar ik hoop dat jullie zo een goed beeld krijgen .

14042011530.jpg

14042011531.jpg

14042011532.jpg

in het midden console zitten gewoon de led vervangers. omdat dit niet anders kan .

14042011534.jpg

14042011533.jpg

ik hoop dat dit zo duidelijk is ?

linken naar de ledjes heb ik ook wel

u2u maar.

hehe foto emmer werkt mee .

na jongens hier zijn ze .

in het egt ziet er nog wat mooier uit maar ik hoop dat jullie zo een goed beeld krijgen .

14042011530.jpg

14042011531.jpg

14042011532.jpg

in het midden console zitten gewoon de led vervangers. omdat dit niet anders kan .

14042011534.jpg

14042011533.jpg

ik hoop dat dit zo duidelijk is ?

linken naar de ledjes heb ik ook wel

u2u maar.

Bedankt voor de foto's pluuske, en ik geloof best dat het er in het echt beter uit ziet, ik denk dat ik daar binnen kort ook is mee ga prutsen ivm dat mijn midden console, de lampjes stuk zijn, maar dat is nog even aanzien hoeveel tijd ik heb, ben op dit moment supper druk met stage elke dag, en savond school dus echt bezig zijn met men tieg is het er nie van:D:P

Bedankt voor de foto's pluuske, en ik geloof best dat het er in het echt beter uit ziet, ik denk dat ik daar binnen kort ook is mee ga prutsen ivm dat mijn midden console, de lampjes stuk zijn, maar dat is nog even aanzien hoeveel tijd ik heb, ben op dit moment supper druk met stage elke dag, en savond school dus echt bezig zijn met men tieg is het er nie van:D:P

Terug
Naar boven