• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Dashboard verlichting vervangen

Heb alleen gister mijn klokje gedaan:

Foto-JFUAFYJY.jpg

Foto-IIMIXGKR.jpg

[rquote=1914231&tid=146299&author=Kay..]Damn wil ik ook maar dan in het blauw >.< maar dat wil ik eigenljk laten doen :P[/rquote]

Heb alleen gister mijn klokje gedaan:

Foto-JFUAFYJY.jpg

Foto-IIMIXGKR.jpg

[rquote=1914231&tid=146299&author=Kay..]Damn wil ik ook maar dan in het blauw >.< maar dat wil ik eigenljk laten doen :P[/rquote]

Helaas heeft Counterstrike zijn Tieg al een tijdje geleden verkocht, als ik het me nog goed herriner.. ?

[rquote=1914279&tid=146299&author=Dominic]vind een dash van een audi A3 ook wel netjes :D haha

Helaas heeft Counterstrike zijn Tieg al een tijdje geleden verkocht, als ik het me nog goed herriner.. ?

[rquote=1914279&tid=146299&author=Dominic]vind een dash van een audi A3 ook wel netjes :D haha

Jawel hoor, dat is echt appeltje eitje, rest is een stukje moeilijker, maar je tellers vind ik weer redelijk makkelijk..

Maar ik vroeg je in een ander topic waar je vandaan komt en je bent pas geleden bij de Bedo geweest, daar woon ik vlakbij :) !

Als je iets wilt weten, of hulp nodig hebt, hoor ik het graag!

[rquote=1914291&tid=146299&author=Kay..]Netjes gaat dat allemaal makkelijk?[/rquote]

Jawel hoor, dat is echt appeltje eitje, rest is een stukje moeilijker, maar je tellers vind ik weer redelijk makkelijk..

Maar ik vroeg je in een ander topic waar je vandaan komt en je bent pas geleden bij de Bedo geweest, daar woon ik vlakbij :) !

Als je iets wilt weten, of hulp nodig hebt, hoor ik het graag!

[rquote=1914291&tid=146299&author=Kay..]Netjes gaat dat allemaal makkelijk?[/rquote]

[rquote=1914287&tid=146299&author=dabok]Heb alleen gister mijn klokje gedaan:

Foto-JFUAFYJY.jpg

Foto-IIMIXGKR.jpg

[rquote=1914231&tid=146299&author=Kay..]Damn wil ik ook maar dan in het blauw >.< maar dat wil ik eigenljk laten doen :P[/rquote][/rquote]

wat is er met je kachel gebeurt ? want daar zit normaal geen gat

[rquote=1914287&tid=146299&author=dabok]Heb alleen gister mijn klokje gedaan:

Foto-JFUAFYJY.jpg

Foto-IIMIXGKR.jpg

[rquote=1914231&tid=146299&author=Kay..]Damn wil ik ook maar dan in het blauw >.< maar dat wil ik eigenljk laten doen :P[/rquote][/rquote]

wat is er met je kachel gebeurt ? want daar zit normaal geen gat

Klopt, heeft airco (gehad) en heeft wss een tft-scherm gezeten..

[rquote=1914294&tid=146299&author=pluuske][rquote=1914231&tid=146299&author=Kay..]Damn wil ik ook maar dan in het blauw >.< maar dat wil ik eigenljk laten doen :P[/rquote][/rquote]

wat is er met je kachel gebeurt ? want daar zit normaal geen gat [/rquote]

Klopt, heeft airco (gehad) en heeft wss een tft-scherm gezeten..

[rquote=1914294&tid=146299&author=pluuske][rquote=1914231&tid=146299&author=Kay..]Damn wil ik ook maar dan in het blauw >.< maar dat wil ik eigenljk laten doen :P[/rquote][/rquote]

wat is er met je kachel gebeurt ? want daar zit normaal geen gat [/rquote]

Moet van binnen zowiezo flink aangepakt worden, dus dan is zon "kleinigheidje" niks vergeleken met de rest wat er moet / gaat gebeuren..

Hou het iig wel clean en origineel, aangezien het wagentje is waar mijn vriendin voornamelijk mee rijd!

[rquote=1914343&tid=146299&author=pluuske]ow oke :P[/rquote]

Moet van binnen zowiezo flink aangepakt worden, dus dan is zon "kleinigheidje" niks vergeleken met de rest wat er moet / gaat gebeuren..

Hou het iig wel clean en origineel, aangezien het wagentje is waar mijn vriendin voornamelijk mee rijd!

[rquote=1914343&tid=146299&author=pluuske]ow oke :P[/rquote]

Terug
Naar boven