• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Dashboard verlichting vervangen

tegenwoordig heb je ook zwarte plasma teller platen met witte cijfers ,bij de blauwe kan je vaak ook kiezen tussen blauw of groen

en zit er een eigen dimmer bij.

bij de corsa c kan je de Leds wel heel goed dimmen met de originele dimmer.

bij de corsa b is de airco knop het zelfde als de middelste vermoed ik,had hem destijds ook moeten slopen om er uit te krijgen.

Helaas (nog) niet voor de Tieg of Crossa, alleen die lelijke witte..

[rquote=1919702&tid=146299&author=nexus6]hier is een link ,voor bijna alle opel's :)

zwart is:

wit is:

[/rquote]

Helaas (nog) niet voor de Tieg of Crossa, alleen die lelijke witte..

[rquote=1919702&tid=146299&author=nexus6]hier is een link ,voor bijna alle opel's :)

zwart is:

wit is:

[/rquote]

voor de tigra a/corsa b niet nog,maar je kan wel je orgineele verlichting wit maken met die super witte SMD leds.

voor de tigra a/corsa b niet nog,maar je kan wel je orgineele verlichting wit maken met die super witte SMD leds.

even een vraagje over die verlichting, bij mij zit de km teller kabel in de weg, is er een manier om toch fatsoenlijk bij de fittignen te komen? tis echt een en al gepuzzel en dan maar hopen dat ik ze niet nog om moet draaien :hmmz

even een vraagje over die verlichting, bij mij zit de km teller kabel in de weg, is er een manier om toch fatsoenlijk bij de fittignen te komen? tis echt een en al gepuzzel en dan maar hopen dat ik ze niet nog om moet draaien :hmmz

corsa c heeft geen kabel maar een kabel bundel die eigenlijk niet los kan maar zit wel met een tyrep aan het achter chassis vast wat je zou kunnen los maken zodat je je teler voorover kan kantelen en zo de ledjes kan wisselen ,voor de corsa c heb ik nog el een schema van waar de plussen en minne

zitten zodat je ze er in een keer goed in kunt doen.

corsa c heeft geen kabel maar een kabel bundel die eigenlijk niet los kan maar zit wel met een tyrep aan het achter chassis vast wat je zou kunnen los maken zodat je je teler voorover kan kantelen en zo de ledjes kan wisselen ,voor de corsa c heb ik nog el een schema van waar de plussen en minne

zitten zodat je ze er in een keer goed in kunt doen.

oh ok,tigra a is zelfde als de corsa b ,als er een km kabel op zit kan je die gewoon toch los draaien,maar je blijft toch zitten met het keer op keer in en uitbouwen zitten ,als je de plussen en minne daar niet van weet.

oh ok,tigra a is zelfde als de corsa b ,als er een km kabel op zit kan je die gewoon toch los draaien,maar je blijft toch zitten met het keer op keer in en uitbouwen zitten ,als je de plussen en minne daar niet van weet.

ja is die los te draaien? was bang dat ik hem kapot maakte.. inbouwen uitbouwen maakt niet zo heel veel uit want tis klik en hij heeft stroom, alleen zit nu steeds met mn vingers in een slangenmens houding die dingen er blindelings in en uit te draaien

ja is die los te draaien? was bang dat ik hem kapot maakte.. inbouwen uitbouwen maakt niet zo heel veel uit want tis klik en hij heeft stroom, alleen zit nu steeds met mn vingers in een slangenmens houding die dingen er blindelings in en uit te draaien

haha ik weet hoe lastig het daar kan zijn ja,het werkt wel wat makelijker als je de hendeltjes er even uit klikt,en het stuurkolom kapjes er af haalt

kom je er al een stuk makkelijker bij,

nu je toch met je teler bezig ben,ik heb hier nog een witte transparante teller plaat liggen mocht je interesse hebben :)

Terug
Naar boven