• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

DATINGOPROEPEN/SEXPRAAT

ik heb geen grens:P

baas,, das ni waar..

300_109991d.jpg

tja ik hoor van mijn vriend altijd dat ik niet zo moeilijk ben... ik vind auto's geweldig tv prgrammas of meetings beni k de eerste die roept oh gaan we heen /kijken en zoals al eerder aangegeven heb niet veel verstand ervan maar wil best helpen sleutelen

heb mijn eigen inkomen dus betaal somige dingen ook liver zelf.. is ook wel leuk als hij bijv etentje betaald maar dat wil ik ook el eens....

enne vreemdgaan mag hij altijd met een leuk meisje als ik maar mee mag doen

nou zoveel eisen zijn dat toch niet...

origineel gepost door mayhem

origineel gepost door opel_omega_steinmetz

Tja, eerst moet je tijd steken in het vinden van een meisje, en als je er éénmaal 1 hebt, dan moet je er alweer iets insteken

aangepast voor correctheid:jerry

Tja, dat zijn de consequenties hé :P

Maarja dat heb ik er dan wel voor over, zo ben ik dan ook wel weer :P

origineel gepost door biancaatje

heb mijn eigen inkomen dus betaal somige dingen ook liver zelf.. is ook wel leuk als hij bijv etentje betaald maar dat wil ik ook el eens....

Kleine dingetjes zoals wat drinken of een etentje betaal ik in 99% van de tijd. Gewoon om dat ik zeg 3x zoveel in de maand aan inkomsten heb. En dan heb ik liever dat zij nog wat spaart. Vakanties daarintegen was ik nu niet van plan om te gaan betalen :P

En vreemdgaan, tja noem me ouwerwets, maar dat is echt 1x en dan is het echt gelijk gedaan. Geen lange zeur gesprekken, gewoon klaar. Het enigste wat ik van haar verwacht is dat ze eerlijk en oprecht tegen mij is.

En vreemdgaan, tja noem me ouwerwets, maar dat is echt 1x en dan is het echt gelijk gedaan. Geen lange zeur gesprekken, gewoon klaar. Het enigste wat ik van haar verwacht is dat ze eerlijk en oprecht tegen mij is.

bekende regel..... zo zou t moeten zijn!

origineel gepost door mayhem

Tja, eerst moet je tijd steken in het vinden van een meisje, en als je er éénmaal 1 hebt, dan moet je er alweer iets insteken

aangepast voor correctheid:jerry

Tja, dat zijn de consequenties hé :P

Maarja dat heb ik er dan wel voor over, zo ben ik dan ook wel weer :P

Kleine dingetjes zoals wat drinken of een etentje betaal ik in 99% van de tijd. Gewoon om dat ik zeg 3x zoveel in de maand aan inkomsten heb. En dan heb ik liever dat zij nog wat spaart. Vakanties daarintegen was ik nu niet van plan om te gaan betalen :P

jjaja jaaaa . Je bent het idealle friendinnetje, maar je bent al bezet door de allerbeste man in Nederland. We weten het nu wel:P:P:jerry:jerry

:jerry hihihihi en dan ben ik ook nog eens een lekker wijf:jerry

tja dat vreemdgaan betekend niet dt hij zomaar maar vreemdgaan opel omega steinmetz... maar zo zeggen we dat hier vreemdgaan mag als ik maar mee mag doen

tja ik hoor van mijn vriend altijd dat ik niet zo moeilijk ben... ik vind auto's geweldig tv prgrammas of meetings beni k de eerste die roept oh gaan we heen /kijken en zoals al eerder aangegeven heb niet veel verstand ervan maar wil best helpen sleutelen

kijk een vrouw naar mn hart ......:P...kwam ik ze ook maar tegen die het leuk vinden :D

nou dat gaat denk ik nu nie lukken nie nee... eerst nog ff duivels aan de arbeid tot aan de zomer en dan 2a3mnd op wereld toer met de motor dacht ik zo

:jerry hihihihi en dan ben ik ook nog eens een lekker wijf:jerry

Ik zeg niks...

:P:P:jerry

hoezo ken je mij in t ech ook dan.... die foto hier in t foto topic is alweer oud :P

Voel je je aangevallen? Zo ja: Sorry!!

vreemd gaan vind ik dan ook weer zoiets ja..

als 't bij een x blijft vind ik het geen groot probleem,

maar toch hoor ik 't niet graag, alleen al omdat ik mezelf dan gekke dingen voor ga stellen als: wat nou als ze met hem aan de haal gaat?

ik geef toch wel echt aardig veel om m'n meissie, dus ik heb gewoon liever van niet!

ik zou mezelf ook 2x bedenken voor dat ik dat doe, en aangezien m'n meissie ook verstandig genoeg is gaat 't hier nu al zo'n 2 jaar goed :)

Terug
Naar boven